ثبت نام كارشناسی ناپیوسته ترمی علمی كاربردی از 11 اردیبهشت آغاز می شود
نوشته شده توسط : gogos

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش كشور روز دوشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: ثبت نام برای شركت در آزمون كاردانی به كارشناسی ترمی علمی كاربردی منحصرا از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می گیرد.

'حسین توكلی' افزود: دارندگان مدرك كاردانی دانشگاه های مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم یا وزارت بهداشت و همچنین دارندگان مدرك كاردانی پیوسته آموزشكده های فنی و حرفه ای حق ثبت نام در آزمون كاردانی به كارشناسی ترمی علمی كاربردی دارند.

وی با بیان اینكه تهیه مدارك ثبت نام برای شركت در آ‍زمون كاردانی به كارشناسی ترمی علمی كاربردی به دو روش انجام می شود، توضیح داد: در روش اول داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش و به وسیله كارت های عضو شبكه بانكی شتاب و پرداخت مبلغ 115 هزار ریال، كارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت كنند.

توكلی ادامه داد: در روش دوم، داوطلبان می توانند به باجه های پستی مراجعه كرده و با پرداخت مبلغ 115 هزار ریال یك جلد دفترچه راهنما و كارت اعتباری ثبت نام را دریافت كنند و در این روش، مبلغ پنج هزار ریال نیز بابت توزیع دفترچه و دو هزار و 500 ریال بابت هزینه توزیع كارت اعتباری ثبت نام از داوطلبان دریافت خواهد شد.

مشاورعالی سازمان سنجش یادآور شد: هر داوطلب باید پس از تهیه مدارك ثبت نام به پایگاه اینترنتی سنجش مراجعه كرده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به تكمیل تقاضانامه الكترونیكی ثبت نام و انتخاب رشته اقدام كنند.

به گفته وی اطلاعیه مربوط به چگونگی ثبت نام در آزمون كاردانی به كارشناسی ترمی علمی كاربردی در نشریه پیك سنجش امروز، 4 اردیبهشت ماه انتشار یافته و بر روی سایت سازمان سنجش نیز قرار خواهد گرفت.

آزمون مقطع كارشناسی ناپیوسته (كاردانی به كارشناسی) دوره های ترمی سال 1391 دانشگاه جامع علمی كاربردی روز جمعه، 30 تیرماه برگزار خواهد شد.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: فلوریدا , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: