جزییات برگزاری هفدهمین المپیاد علمی دانشجویی كشور اعلام شد
نوشته شده توسط : gogos

'حسین توكلی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: هفدهمین المپیاد علمی دانشجویی در 16 رشته از مجموع 17 رشته تحصیلی شامل زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیك، زیست شناسی، ریاضی، آمار، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مكانیك، مهندسی كامپیوتر و مهندسی كشاورزی (گرایش زراعت و اصلاح نباتات) در روزهای پنج شنبه و جمعه ، هفتم و هشتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه رقابت های هفدهمین المپیاد علمی دانشجویی كشور با حضور دو هزار و 353 دانشجو در دانشگاه های هشت قطب منتخب برپا می شود گفت: تعداد 410 دانشجو در قطب یك به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس، 289 نفر در قطب 2 به میزبانی دانشگاه مازندران، 240 نفر در قطب 3 واقع در دانشگاه فردوسی مشهد، 300 نفر در قطب 4 به میزبانی دانشگاه تبریز، 324 نفر در قطب 5 به میزبانی دانشگاه اصفهان، 250 نفر در قطب 6 واقع در دانشگاه شیراز، 309 نفر در قطب 7 به میزبانی دانشگاه شهید باهنر كرمان و 230 نفر در قطب شماره 8 به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان به رقابت با یكدیگر خواهند پرداخت.

به گفته توكلی علاوه بر دانشگاه های قطب های هشتگانه، برخی مراكز آموزش عالی همچون دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه رازی كرمانشاه، دانشگاه كردستان، دانشگاه لرستان و دانشگاه شهید چمران اهواز نیز به عنوان حوزه های امتحانی المپیاد علمی دانشجویی كشور انتخاب شده اند.

وی زمان برگزاری آزمون المپیاد علمی دانشجویی كشور را از ساعت 8 تا 17 روز پنج شنبه، هفتم اردیبشت ماه و از ساعت 8 تا 17 روز جمعه، هشتم اردیبهشت ماه ذكر كرد و گفت: پاسخگویی به سوالات این المپیاد برای تمام رشته ها به صورت تشریحی خواهد بود.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش كشور ادامه داد: آزمون رشته طراحی صنعتی به عنوان هفدهمین رشته المپیاد علمی دانشجویی كشور به طور جداگانه از دیگر رشته ها برگزار می شود كه تاریخ و چگونگی برگزاری آن به زودی از طرف سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

وی تاریخ اعلام نتایج المپیاد غیرمتمركز علمی دانشجویی كشور را هفته سوم خردادماه ذكر كرد و گفت این نتایج از طریق نشریه پیك سنحش و پایگاه اینترنتی سازمان سنجش منتشر می شود.

توكلی افزود: نتایج المپیاد علمی دانشجویی متمركز كشور یا 15 نفر اول آزمون كارشناسی ارشد بدون احتساب معدل نیز پس از اعلام نتایج اولیه كارشناسی ارشد سال 1391 اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: آزمون مرحله نهایی هفدهمین المپیاد علمی دانشجویی كشور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 21 و 22 تیرماه 1391 در دانشگاه تربیت مدرس واقع در شهرستان تهران برگزار می شود و آزمون مرحله نهایی المپیاد بین المللی علمی دانشجویی در رشته های ریاضی و شیمی نیز از 24 تا 26 تیرماه 91 با حمایت موسسه علوم و فنون كیش به اجرا درخواهد آمد.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: