تاكسی داران برلین فرودگاه های این شهر را تحریم كردند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های آلمان، تاكسی داران اعتصاب كننده كه تعدادشان تقریبا نیمی از 7 هزار و 600 تاكسی شهر برلین را شامل می شود، تهدید كرده اند كه اگر به خواسته آنها توجه نشود، اعتصاب خود را به ایستگاه راه آهن مركزی برلین و دیگر ایستگاه های راه آهن این شهر نیز گسترش خواهند داد.

بنا به گفته اتحادیه رانندگان تاكسی برلین، مقررات وضع شده از سوی فرودگاه های این شهر برای انتقال مسافران توسط تاكسی های شهری شرایط را برای ادامه كار بسیار سخت كرده و به همین منظور آنها تصمیم گرفته اند كه از امروز مسیر فرودگاه را از برنامه كاری خود حذف كنند.

رقم بالای تعداد تاكسی ها در شهر برلین كه اكثر رانندگان آنها را، مهاجرین غیر آلمانی و دانشجویان خارجی تشكیل می دهند، یكی دیگر از مواردی عنوان شده كه تاكسی داران قدیمی نسبت به آن اعتراض دارند.

رانندگان تاكسی برلین معتقدند كه این شهر به دلیل برخورداری از سیستم حمل و نقل عمومی گسترده،(اتوبوس و مترو) نیاز به این تعداد تاكسی ندارد.

در این اعتراض كه از صبح روز دوشنبه آغاز شده، تعداد زیادی از تاكسی ها با حركت از نقاط مختلف در مركز اصلی شهر تجمع كرده اند كه این موضوع موجب ایجاد ترافیك بسیار شدید در میادین و خیابانهای اصلی برلین شده است.

تجمع اعتراضی رانندگان تاكسی شهر برلین در سال های گذشته نیز سابقه داشته است.

اروپام** 2051** 1701** 1506





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , رنگ , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: