قیمت مرغ در قزوین كاهش یافت
نوشته شده توسط : gogos

'حسن رحیمی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینكه قیمت مرغ تابعی از عرضه و تقاضا است، افزود: در فروردین ماه سالجاری، قیمت هر كیلو مرغ در بازار به پنجاه و یك هزار ریال رسید ولی در حال حاضر قیمت هر كیلو مرغ به چهل و شش هزار ریال رسیده كه بیانگر روند كاهشی قیمت است.

وی اظهار داشت: با توجه به نظارت ها و بازرسی هایی كه طی هفته های اخیر انجام شد، قیمت مرغ در بازار استان روند كاهشی به خود گرفته است.

رحیمی با تاكید بر اینكه هم اكنون قیمت گوشت مرغ در قزوین از دیگر استان های همجوار پایین تر است، ابراز امیدواری كرد كه روند كاهشی قیمت مرغ در بازار استان استمرار داشته باشد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه كرد: استان قزوین به لحاظ تولید گوشت مرغ رتبه چهارم و تولید تخم مرغ رتبه هفتم كشور را دارا است.

وی اظهار داشت: تولیدكنندگان گوشت مرغ و تخم مرغ در استان علاوه بر نیاز منطقه، نیاز دیگر استان ها از جمله تهران را تامین می كنند.

این مسوول با تایید اینكه میزان مرغ عرضه شده در بازار نسبت به سال گذشته كم است، افزود: اكنون تخلفی وجود ندارد اما تا رسیدت بازار به تعادل و پیشگیری از تشكیل حباب قیمتی احتمالی، روزانه 50 تن گوشت مرغ عرضه می‌ شود.

رحیمی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در هفته های گذشته علت آن را كمبود جوجه در بهمن و اسفند ماه سال گذشته دانست و گفت: به طور یقین افزایش قمیت سویا در افزایش هزینه پرورش مرغ تاثیر گذار است و مصرف كنندگان نیز باید به این امر واقف باشند.

وی تصریح كرد: در حال حاضر مشكلی از نظر تولید در استان قزوین وجود ندارد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان قزوین از مردم خواست در صورت مشاهد هرگونه تخلف در زمینه افزایش قیمت با توجه به نرخ های مصوب اعلام شده مراتب را از طریق شماره تلفن 124 به ستاد خبری سازمان گزارش كنند.

7389/ 1644/508





:: برچسب‌ها: کنسرت , خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: