ستون خیمه ایرانیان در مقابل دشمنان، پیروی از ولایت فقیه است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا سردار'عبداله عراقی' عصر دوشنبه در یادواره شهدای دانشجویی استان قزوین كه در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)برگزار شد افزود:جمهوری اسلامی ایران هم اكنون پس از گذشت 33سال به یك قدرت بازدارنده در منطقه تبدیل شده است.

وی تصریح كرد:این كشور با تكیه بر اسلام انقلابی و برهبری امام خمینی(ره) به ر‍ژیم قدرتمندی در منطقه تبدیل و اكنون در تمام حوزه های عمرانی،اقتصادی و علمی به شكوفایی رسیده است.

سردار عراقی با اشاره به دكترین دوستونه نیكسون رییس جمهور اسبق آمریكا مبنی بر انتخاب ایران و عربستان بعنوان دو ستون نظامی و تجاری برای تقویت منافع خود در منطقه اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی ایران آمریكا را در رسیدن به این هدف شوم ناكام ساخت.

وی با بیان اینكه هرانقلابی در آغاز با فراز و نشیب هایی همراه است، خاطرنشان كرد:انقلاب اسلامی ایران نیز در ابتدا با توطئه های منافقین و سپس با وقوع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران همچون سایر انقلاب های جهان با چنین مسایلی دست به گریبان بود.

سردار عراقی در خصوص علل حمله عراق به ایران یادآور شد:این كشور با هدف تسلط كامل براروندرود،تجزیه خوزستان،استرداد جزایر سه گانه و سرنگونی نظام جمهوری اسلامی وارد جنگ با ایران شد.

وی افزود:صدام همچنین با براه انداختن این جنگ در پی كسب عنوان سردار قادسیه و گرفتن رهبری جهان عرب در زیر پرچم عراق بود اما تلاش های وی برغم تمام پشتیبانی هایی كه از جانب كشورهای غربی به ان شد در مقابل اعتقاد و ایمان مردم ایران نتیجه ای بدنبال نداشت.

سردار عراقی با بیان اینكه گرچه جمهوری اسلامی این جنگ ها را با پیروزی پشت سرگذاشته اما جنگ امروز ،جنگ بر سر ترور دانشمندان هسته ای و از بین بردن توان هسته ای كشور است خاطرنشان كرد:در زمان كنونی كه تجهیزات هسته ای و نظامی كشور به توانمندی رسیده دانشمندان هسته ای كشور نقش مهمی در پیشرفت كشور دارند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با تاكید برعلم افزایی و سستی نكردن دانشجویان ایرانی از آنان خواست در تبعیت از راه شهدایی چون مصطفی احمدی روشن ایستادگی كنند.

7388/ 1644





:: برچسب‌ها: ژاپن , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: