قطعه موسیقی خلیج فارس در بندرعباس ساخته شد
نوشته شده توسط : gogos

'بهرنگ عباسپور' سازنده این قطعه موسیقی عصر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از ساخت این قطعه را معرفی بیشتر خلیج همیشه فارس و موسیقی هرمزگان به تمام دنیا عنوان كرد.

عباسپور با بیان اینكه هنر موسیقی مستقیما با روان انسان ارتباط و نیاز به ترجمه ندارد افزود:موسیقی خلیج فارس می تواند در معرفی فرهنگ خلیج فارس و هرمزگان نقش موثری داشته باشد.

عباسپور ابراز داشت:در این راستا برگزاری جشنواره موسیقی تلفیقی با هدف معرفی بین المللی و جهانی خلیج فارس در قالب جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خلیج فارس به اداره ارشاد هرمزگان پیشنهاد شده است.

وی اضافه كرد: از آنجایی كه مخاطبان جشنواره خلیج فارس بین المللی خواهند بود یك بخش آوازی به زبان انگلیسی نیز در جشنواره موسیقی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برگزاری این جشنواره می تواند پیامدهای خوبی داشته باشد كه معرفی خلیج فارس و فرهنگ هرمزگان در ابعاد بین المللی و جهانی بخشی از این پیامد ها خواهد بود.

عباسپور با اشاره به تنوع فرهنگی در خلیج فارس و هرمزگان افزود:با توجه به اینكه خلیج فارس از گذشته های دور محل داد و ستد كالا و تجارت بوده دارای تنوع فرهنگی است كه این تنوع قابلیت و انعطاف پذیری خوبی در حوزه موسیقی بوجود آورده است.

این آهنگساز جوان ابراز امیدواری كرد:با استفاده از قابلیت های خوب خلیج فارس و هرمزگان موسیقی این منطقه به جایگاه اصلی خود برسد.ك/3

7198/668/681





:: برچسب‌ها: سگ , دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: