تیم فوتبال سنگال به بازی های المپیك لندن راه یافت
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از شبكه 'الجزیره'، تیم فوتبال سنگال دوشنبه شب موفق شد تیم عمان را با نتیجه 2 بر صفر شكست دهد و جواز حضور در بازی های المپیك 2012 لندن را به دست آورد.

به این ترتیب 16 تیم شركت كننده در بازی های المپیك 2012 لندن مشخص شدند و بر این اساس، تیم های كره جنوبی، ژاپن و امارات عربی متحده از آسیا، مراكش، مصر، گابن و سنگال از آفریقا، انگلیس (میزبان مسابقات)، اسپانیا، سوییس و بلاروس از اروپا، هندوراس و مكزیك از آمریكای شمالی و كارائیب، نیوزیلند از اقیانوسیه و برزیل و اروگوئه از آمریكای جنوبی در این بازی ها حضور دارند.

رقابت های فوتبال بازی های المپیك 2012 لندن قرار است امروز در شهر 'كاردیف' مركز ولز قرعه كشی شود و بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، این مسابقات در چهار گروه انجام می شود.

براساس این گزارش، تیم های انگلیس میزبان مسابقات، اسپانیا قهرمان جهان، برزیل و مكزیك به عنوان تیم های سرگروه انتخاب شده اند.

همچنین رقابت های فوتبال بانوان بازی های المپیك لندن با حضور 12 تیم در سه گروه انجام خواهد شد كه براساس گزارش 'فیفا'، تیم های انگلیس (میزبان)، ژاپن (قهرمان جهان) و آمریكا به عنوان تیم های سرگروه انتخاب شده اند.

نخستین دیدار مسابقات فوتبال بازی های المپیك 2012 لندن قرار است روز 25 ماه جولای، یك روز قبل از مراسم افتتاحیه این بازی ها برگزار شود.

7132 / 1589





:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: