نگرانی ها و واكنش ها درباره مشاهده یك مورد جنون گاوی در آمریكا
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا ، پایگاه اطلاع رسانی ' روماندی نیوز ' سوئیس ' روز چهارشنبه خبر داد ، وزارت كشاورزی آمریكا با تایید ابتلا یك راس گاو شیری به جنون گاوی در كالیفرنیا و این كه این گاو چرخه غذایی را آلوده نكرده است، كوشید تا از نگرانی ها در این زمینه بكاهد.

این وزارتخانه در بیانیه ای با تایید این كه مورد مشاهده شده اخیر چهارمین مورد ابتلا به ' آنسفالوپاتی اسفنجی شكل ' و یا جنون گاوی در آمریكا محسوب می شود ، افزود : این بیماری قابل انتقال به انسان از طریق شیر دام آلوده نیست و گوشت گاو مبتلا نیز مورد استفاده قرار نگرفته است.

صادرات گوشت آمریكا سالانه 353 میلیون دلار درآمد عاید این كشور می كند و مكزیك ، كانادا ، كره جنوبی و ژاپن بزرگترین مشتریان گوشت آمریكا محسوب می شوند.

این گزارش با بیان این كه نوع انسانی این بیماری در دنیا جان 200 نفر را بویژه در انگلستان گرفته است ، به نقل از كارشناسان افزود : این بیماری قابلیت انتشار گسترده در میان دام و در پی آن انسان ها را دارد.

همچنین خبرگزاری فرانسه در اعلام نخستین واكنش های جهانی به اعلام این خبر ، گزارش داد : 2شركت وارد كننده گوشت در كره جنوبی واردات گوشت از آمریكا را به حال تعلیق درآوردند.

مترجمام ** 9053 ** 1917





:: برچسب‌ها: اروپا , دریا , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: