پیروزی ایران در نخستین دیدار تنیس جام دیویس قطعی شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در نخستین روز این رقابت‌ ها امروز (چهارشنبه) پس از بارش شدید باران و توقف در مجموعه ورزشی انقلاب ، این مسابقه به زمین ‌های تنیس باشگاه استقلال منتقل شدكه طی آن 'شاهین خالدان' در دومین دیدار انفرادی تیم های ایران و ویتنام، 'نگو تین' را با نتیجه 2 بر صفر شكست داد.

خالدان در این دیدار با نتایج 6 بر یك و 6 بر 3 مقابل حریف ویتنامی خود به برتری رسید تا پیروزی تیم ملی تنیس ایران مقابل تیم ویتنام قطعی شود.

در نخستین دیدار انفرادی تیم های ایران و ویتنام نیز كه روزچهارشنبه در مجموعه انقلاب برگزار شده بود 'محسن حسین زاده' با حساب 2 بر صفر و نتایج 6 بر 3 و 6 بر 4 'لی نام' از ویتنام را شكست داده بود.

تیم ملی تنیس ایران در سومین دیدار خود كه به صورت دو نفره (دوبل) برگزار می‌ شود با تركیب 'شاهین خالدان' و 'كیارش سوری' رو در روی تیم ویتنام قرار می گیرد.

هر چند این دیدار تاثیری در برتری تیم ایران مقابل ویتنام نخواهد داشت اما به منظور ست‌ شماری احتمالی كه در روز پایانی تكلیف تیم‌ های صعود كننده را مشخص می‌كند، اهمیت دارد.

رقابت های تنیس جام دیویس در گروه سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه از ششم تا دهم اردیبهشت در مجموعه ورزشی انقلاب در تهران برگزار می شود.

تیم ملی تنیس ایران در این مسابقه‌ ها با تیم‌ های ویتنام، كویت، قرقیزستان و كویت هم گروه است و در صورتی كه بتواند جزو دو تیم برتر این رقابت ها قرار گیرد، به گروه دوم جام دیویس آسیا و اقیانوسیه صعود خواهد كرد.

7537/1592





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: