بیمارستان های كشور نیاز به مقاوم سازی دارد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ، ' حسن قدمی ' روز شنبه در نشست یكروزه شورای عالی مدیریت بحران كه در وزارت كشور برگزار شد، افزود: بسیاری از بیمارستان های كشور قدمت بالایی دارند و تاكنون هیچ اقدامی برای بازسازی و مقاوم سازی آنها صورت نگرفته است.

وی اضافه كرد: امكان وقوع بلایای طبیعی در همه زمان ها وجود دارد بنابر این باید اقدامات اساسی را در زمینه مقاوم سازی انجام دهیم.

قدمی ادامه داد: سیل، زلزله، خشكسالی و آتش سوزی جنگل ها از مهم ترین بلایای طبیعی است كه تاكنون در كشور به وقوع پیوسته است.

به گفته وی سازمان مدیریت بحران نقش هماهنگ كننده در برابر وقوع حوادث و بلایای طبیعی دستگاه های مختلف را دارد و باید با گسترش امكانات به بررسی های پژوهشی و فرهنگ سازی در خصوص این حوادث طبیعی بپردازیم بدون اینكه مردم را نگران كنیم.

قدمی در ادامه در زمینه بارش‌های اخیر و حادثه جاری شدن سیل در متروی تهران گفت: وزیر كشور طی حكمی به استاندار تهران، وی را موظف به بررسی چگونگی رخداد این حادثه كرده و سازمان مدیریت بحران نیز مسایل و انتقاداتی در این زمینه به كمیسیون عمرانی مجلس ارایه داده است.

وی گفت: بر اساس اعلام شهرداری تهران، 200 میلیارد ریال خسارت در پی حادثه ورود سیل به مترو وارد شده است و هنوز سازمان مدیریت بحران خسارت های واقعی را اعلام نكرده است.

قدمی در مورد فعل و انفعالات آتش‌فشان دماوند نیز اظهار داشت: كارشناسان آتشفشان تهران و دماوند تحقیقات تخصصی انجام داده‌اند و اتفاق نگران‌كننده‌ای رخ نداده است.

اجتمام **9022 ** 1569**





:: برچسب‌ها: درخت , ابرها , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: