استاندار كردستان بر لزوم پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم تاكید كرد
نوشته شده توسط : gogos

'علیرضا شهبازی' روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قروه كه با حضور دادستان دیوان محاسبات كشور برگزار شد, افزود: در دولت های نهم و دهم بیش از هر زمان دیگری به شعار خدمتگزاری واقعی و بی منت به مردم عمل شده است.

وی افزود: مردم جای جای استان كردستان دین خود را به انقلاب، نظام و رهبری عظیم الشان ادا كرده اند و اكنون وظیفه مسئولان است كه به این مردم ولایی خدمت كنند.

شهبازی با بر شماری خدمات نظام و دولت خدمتگزار نهم و دهم در استان كردستان, به خصوص به شهرستان قروه اظهار داشت: مدیران استان به خصوص در طول قریب به دو سال گذشته از هیچ كوششی در جهت خدمت به مردم دریغ نكرده اند, اما با این وجود و به طور طبیعی كاستی هایی نیز در ارایه خدمات به مردم قدرشناس كردستان مشاهده می شود كه امیدواریم با همكاری و تعامل دو سویه مردم و مسئولان این نقاط ضعف نیز در آینده نزدیك به نقطه قوت تبدیل شوند.

استاندار كردستان میزان جذب اعتبارات استان به ویژه در سال 90 را بی نظیر اعلام كرد و گفت: بحمدالله استان كردستان در این سال توانست در چارچوب قوانین و مقررات تمامی اعتبارات تخصیصی را جذب و از بازگشت حتی یك ریال اعتبار نیز جلوگیری كند كه این افتخاری برای مدیران استان بوده و تلاش می كنیم این موفقیت در سال های آتی نیز تكرار شود.

وی در ادامه تاكید كرد: البته مجموعه خدمتگزاران مردم در استان تلاش بیش از پیش در سال جاری جهت ارایه خدمات مطلوب تر به مردم فهیم و صبور استان را سرلوحه كار خود قرار داده و بطور قطع افق روشنی را می توان برای استان در سال های نه چندان دور آینده پیش بینی كرد.

شهبازی به مدیران استان یادآور شد: دولت عدالت محور، دولت تلاش و خدمت واقعی، بی منت و شبانه روزی به مردم بوده و در این راه نیازمند مدیرانی لایق، شجاع و همدل و همگام با مردم است, بنابراین ضروریست مسئولان و مدیران استان در هر رده خدمتی كه قرار دارند نسبت به تجدید نظر در فرآیندهای اداری اقدام نموده تا زمینه تسریع در امور جاری واحدهای تحت نظارت خود جهت خدمت بیشتر به مردم را فراهم كنند.

استاندار كردستان در پایان سخنان خود از تصویب تبدیل شهر دلبران به بخش خبر داد و گفت: بخشدار بخش دلبران انتخاب و بزودی معرفی خواهد شد.

در این نشست دكتر 'اصغر عربیان' دادستان دیوان محاسبات كشور نیز در سخنانی با یادآوری حضور پر شور مردم استان كردستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: مدیران استان در برابر این حضور حماسی مسئولیت داشته و بایستی با بسیج همه امكانات خدماتی شایسته ای را به مردم ارایه دهند.

وی در ادامه به تشریح وضعیت منطقه خاورمیانه و تهدیدهای دشمنان علیه كشورمان پرداخت و افزود: به لطف حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب و هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب این نظام پابرجاست و هیچ دشمنی را یارای مقابله با آن نیست.

دكتر عربیان همچنین نامگذاری امسال به نام تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی از سوی رهبری عظیم الشان را بسیار خردمندانه و در راستای مبارزه با نقشه های شوم استكبار در جهت ضربه به اقتصاد كشور دانست و گفت: امیدواریم با همت و همكاری مردم و مسئولین در سالجاری شاهد افزایش تولید ملی، رشد شاخص های اشتغالزایی، افزایش ثروت ملی و در نهایت بالا رفتن قدرت نظام در برابر هجمه های دشمنان باشیم.

533/320





:: برچسب‌ها: پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: