پنجعلی:باید از حاشیه سازی برای پرسپولیس پرهیز كرد
نوشته شده توسط : gogos

محمد پنجعلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: در حال حاضر همین مسئله مهم تنها مسكن برای بازیكنان است ودر این رابطه تمامی مسوولان و بازیكنان باید از هرگونه حاشیه سازی دوری كنند.

وی گفت: متاسفانه در شرایط كنونی حاشیه بر این تیم حاكم شده است و مدیریت باشگاه نیز در رفع این فضا و ایجاد شرایط روحی و روانی مطلوب موفق نبوده است.

سرگروه پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمامی دوستداران این باشگاه باید تلاش كنند تا در این شرایط حساس كه تیم بازی های مهمی درجام باشگاه های آسیا در پیش دارد،هرگونه تنش و ناراحتی را از آن دور كنند.

پنجعلی درمورد شكست های اخیر تیم پرسپولیس گفت: بازیكنان در رقابتهای لیگ برترانگیزه خود را از دست رفته می بینند و این شرایط روی بازیكنان تاثیر زیادی گذاشته است.

وی افزود: تیمی كه در رقابتهای باشگاههای آسیا به میدان می رود با تیمی كه در رقابتهای لیگ برتر بازی می كند، متفاوت است و این تفاوت بخصوص در خط دفاع كاملا مشخص است .

پنجعلی گفت: خط دفاع پرسپولیس شاهد تغییرات زیادی بوده و این در حالی است كه خط دفاع باید ثابت بماند. این تغییرات باعث دوگانگی و مشكل آفرین شده است.

وی درادامه افزود : من اعتقاد دارم كه فوتبال ما هنوز آماتور-آماتور است و این شرایط ضربه های جبران ناپذیری را به این رشته ورزشی وارد می كند.

پنجعلی گفت: این شرایط فقط برای تیم پرسپولیس نیست، بلكه بر تمام سطوح فوتبال كشورمان حاكم است وباشگاه استقلال هم از حاشیه امن برخوردار نیست.

وی خاطرنشان كرد: وقتی دو باشگاه بزرگ كشورمان(پرسپولیس واستقلال ) هنوز دارای ورزشگاه اخصاصی نیستند و برای تمرینات خود باید اجاره پرداخت كنند، چگونه ما انتظار داریم فوتبال رشد كند .

وی افزود: كارهای فوتبال ما زیربنایی نیست و تفكر حرفه ای وجود ندارد.باید این تفكر در ورزش ما بخصوص فوتبال به صورت عملی شكل گیرد وتا زمانی كه ساختار ورزش دولتی است، ورزش و در راس آن فوتبال به شرایط مطلوب نخواهد رسید.

پنجعلی اظهار داشت: وقتی تیم المپیك كشورمان برابرتیم عراق با ضعف مدیریت شكست خورده و ازگردونه خارج می شود ویااینكه تیم ملی برابر مالدیو با مشكل مواجه می شود، ما ضعف مدیریت داریم.

وی گفت:حضور مربیان خارجی تاثیر چندانی ندارد و باید بصورت اساسی و ریشه ای مسئله را حل كرد.

پنجعلی درپایان گفت: برای بیرون رفتن از این شرایط باید افرادی بخدمت گرفته شوند كه خاك این كار را خورده وهم اكنون خانه نشین هستند.تا زمانی كه از تجرببات این افراد استفاده نشود، فوتبال ما حركت رو به جلو نخواهد داشت .

ورزشی**1587**1590**





:: برچسب‌ها: عشق , شهرستان , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: