موسیقی، تاریخ خلیج فارس را در تالار شهید آوینی بندرعباس روایت كرد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، موسیقی خلیج فارس ساخته 'سید احمد پاداش' است كه شامگاه شنبه توسط 'كیوان توحدی' خواننده هرمزگانی در تالار شهید آوینی بندرعباس اجرا شد و بار دیگر حس میهن پرستی و دفاع از هویت خلیج فارس را در وجود تك تك حاضران در مراسم شعله ور كرد.

آهنگساز این قطعه موسیقی در حاشیه برگزاری دومین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این قطعه موسیقی تاریخ خلیج فارس در مقاطع مختلف روایت شد.

'سید احمد پاداش' هدف از ساخت این قطعه موسیقی را دفاع از صیانت و هویت خلیج فارس به عنوان حق بدیهی و مسلم ایران عنوان كرد و اظهار داشت: ایده ساخت چنین قطعه ای از سال 85 به ذهنم رسید و پس از آن كار ساخت آن را به صورت ابتدایی آغاز شد.

وی ادامه داد: من برای ساخت این كار تحقیقات فراوانی از مورخین و اساتید مختلف در خصوص فرهنگ و هنر و به خصوص موسیقی منطقه خلیج فارس انجام دادم و این كار براساس تحقیقات ساخته شده است.

آهنگساز قطعه موسیقی خلیج فارس افزود: در ساخت این قطعه از موسیقی ساحل و دریا الهام گرفته شده و در آن به نوعی تاریخ خلیج فارس در مقاطع مختلف روایت شده است.

پاداش در این گفت و گو یادآور شد: این قطعه موسیقی سال آینده همزمان با روز ملی خلیج فارس با یك گروه كامل 120 نفره اركست سفونیك اجرا خواهد شد.

این آهنگساز هرمزگانی اظهار داشت: من در حال حاضر 10 كار آماده برای اجرا دارم كه نام یكی از آنها ایران است كه به تاریخ خلیج فارس اشاره دارد.ك/3

7198/667** 1597





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: