لیگ برتر؛ توقف آرسنال، شکست سنگین نیوکاسل
نوشته شده توسط : gogos
ویگان

ویگان در هفته‌های گذشته منچستریونایتد و آرسنال را هم شکست داده بود

ویگان با پیروزی قاطع ۴ بر صفر مقابل نیوکاسل از منطقه سقوط در جدول لیگ برتر انگلستان فاصله گرفت.

ویگان که تا فوریه (بهمن ماه) یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شد، با چرخشی چشمگیر، در ۱۳ بازی گذشته خود تنها سه بار شکست خورده است. ویگان با پیروزی بر منچستریونایتد و آرسنال در چند هفته اخیر نشان داده که تحولات کیفی این تیم تصادفی نبوده است.

نیوکاسل امروز (۲۸ آوریل) در حالی شکست خورد که با دریافت تنها یک گل، شش بازی گذشته خود را برده بود. نیوکاسل با درخشش در هفته‌های اخیر به رده چهارم جدول صعود کرده و از امید‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده به شمار می‌رود.

دو هفته مانده به پایان فصل، ویگان با ۳۷ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد و در تلاش است تا هشتمین حضور پیاپی خود در لیگ برتر را تداوم دهد.

فان پرسی

فان پرسی با زدن تک گل آرسنال مقابل استوک، مجموع گل‌های خود در این فصل را به 35 رساند

در بازی مهم دیگر امروز، آرسنال در زمین استوک سیتی به تساوی یک یک رضایت داد.

آرسنال که در این بازی فرصت‌های متعددی برای گلزنی داشت، ابتدا در دقیقه ۹ با ضربه سر کراوچ یک صفر عقب افتاد اما حملات پرشمار این تیم در دقیقه ۱۵ نتیجه داد و فان‌پرسی ارسال دقیق روسیسکی را وارد دروازه استوک کرد و شمار مجموع گل‌های این فصل خود را به ۳۵ رساند.

در جدول گلزنان لیگ برتر هم فان‌پرسی با ۲۷ گل زده در صدر قرار دارد و وین رونی با ۲۶ و سرجیو آگوئرو با ۲۲ در رده‌های بعدی قرار دارند.

آرسنال با این تساوی به امتیاز ۶۶ رسید و موقعیت خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده تا حد زیادی تثبیت کرد.

استوک هم با ۴۳ امتیاز در رده جهاردهم قرار گرفت.

اورتون هم در یک بازی برتر ۴ بر صفر فولام را برد. گل‌های اورتون را یلاویچ (۷ و ۴۰)، فلینی (۱۶) و کیهیل (۶۰) به ثمر رساندند. در جدول اورتون با ۵۱ امتیاز هفتم است و فولام با ۴۶ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

در یک دیدار پرگل دیگر، سوانزی با ولورهمپتون که سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شده ۴ بر ۴ مساوی کرد.

امروز دو دیدار دیگر هفته سی و ششم لیگ برتر هم به تساوی رسید: ساندرلند در زمین خود با بولتون ۲ بر ۲ مساوی شد و وست برام مقابل بازی دفاعی استون ویلا تن به مساوی بدون گل داد.





:: برچسب‌ها: کلیسا , د ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: