مقوله نظارت در حال تبدیل شدن به یك فرهنگ عمومی است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'مصطفی پورمحمدی ' كه روز یكشنبه در همایش ارتقای سلامت نظام اداری سخن می گفت، افزود: تعامل و همكاری دستگاه های اجرایی با دستگاه های نظارت، بهتر از گذشته شده است و آنها از نظارت، استقبال می كنند.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش با توجه به حضور سران سه قوه، اقدام ارزشمندی برای جامعه اسلامی است.

پورمحمدی موضوع نظام اداری و رضایت مردم از آن را یك شاخص مهم در حكومت داری برشمرد و گفت: سلامت و رضایت شهروندان از ملاك های مهم كشورداری در همه جای دنیا است كه ایران هم از آن تبعیت می كند.

رییس سازمان بازرسی كل كشور خاطرنشان كرد مقوله نظارت در افكار شهروندان به عنوان یك موضوع مهم، مطرح شده است و در این موضوع به توفیقاتی رسیده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با اشاره به فساد بانكی اخیر، ادامه داد: باید پذیرفت كه فساد بانكی رخ داده و نمی شود آن را پاك كرد بلكه باید بطور جدی با آن برخورد كرد.

وی با بیان اینكه باید تلاش كنیم فساد به وجود نیاید، تاكید كرد مبارزه با فساد و جلوگیری از فساد باید دغدغه مسوولان كشور باشد.

پورمحمدی با اشاره به نظرسنجی صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی كل كشور در خصوص نظر مردم درباره برخورد با پرونده فساد بانكی، گفت: هرچند تعداد زیادی از مردم اعلام كردند كه اذهان عمومی تشویش شده و یا برفعالیت های اقتصادی آنان، تاثیر سوئی گذاشته است اما 61 درصد شركت كنندگان در این نظرسنجی، اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با این پرونده را موثر تشخیص داده اند.

این مقام قضایی افزود: سازمان بازرسی در رابطه با این پرونده از سال 89 تا 90، 20 هزار و 90 نفر ساعت با بررسی بیش از 27 هزار سند، كار كارشناسی انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی اظهار داشت: در 15 مرحله با ارسال 250 برگ گزارش مشتمل بر 20 هزار برگ سند به دادسرا و دادگاه، گزارش هایی در خصوص این پرونده، ارسال كرده ایم.

وی یادآور شد این گزارش ها در خصوص 60 فرد حقیقی و 10 بنگاه یا شخصیت حقوقی بوده است.

اجتمام**9171/9185 ** 1569**





:: برچسب‌ها: گربه , موزه ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: