مراسم بزرگداشت مقام معلم در باكو برگزار شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، در این مراسم كه با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در باكو، نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و كادر آموزشی مجتمع آموزشی ولی عصر باكو برگزار شد، از خدمات معلمین این مجتمع آموزشی تجلیل شد.

'محمد باقر بهرامی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در باكو در این مراسم از خدمات معلمین كه آگاهانه و متعهدانه در نظام آموزشی كشور انجام وظیفه می كنند، تقدیر كرد و گفت: معلمین بزرگترین نقش را در تعلیم و تربیت فرزندان و آینده سازان كشور برعهده دارند.

بهرامی با اشاره به خصوصیات معلمین، تصریح كرد: تعهد، آگاهی و حسن خلق از ویژگی های معلمین است و دانش آموزان كه سرمایه های انقلاب اسلامی ایران هستند، همواره معلمین را الگوی زندگی خود قرار می دهند.

نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان در این مراسم روز معلم را به اهل علم، قلم و بیان تبریك گفت و افزود: انتخاب شغل معلمی اگر از روی انگیزه های الهی و از روی آگاهی باشد، هر معلم در روز قیامت به عنوان امت واحده مبعوث می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ' سیدعلی اكبر اجاق نژاد' با بیان اینكه معلمین در جوامع انسانی از مقام ارزشمندی برخوردار هستند، گفت: پیامبر اسلام در معرفی بخشنده ترین، بخشنده ها فرمودند نخستین بخشنده بخشنده ها خدا است، دومین بخشنده در میان فرزندان آدم من هستم و بخشنده ترین كس بعد از من معلمین هستند كه هم علم یاد می گیرند و هم علم خود را به دیگران تدریس می كنند.

'كیومرث سرمدی' مدیر مجتمع آموزشی ولی عصر باكو نیز در این مراسم گفت: معلمین مهم ترین الگوی اخلاقی دانش آموزان و فرزندان ما هستند و دانش و بینش، حلم وبردباری و آرامش خیال از ویژگی های مهم معلمین است.

در پایان این مراسم نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در باكو با اهدای جوایزی از خدمات معلمین این مجتمع آموزشی در باكو قدردانی كردند.

خاورم/1108**1368**





:: برچسب‌ها: سیاه , حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: