پژوهشگر تونسی: غرب از اندیشه متعالی ایرانیان هراس دارد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، كامرجی روز دوشنبه در دیدار با رایزن فرهنگی كشورمان با بیان این مطلب مقاومت ملت ایران در برابر استكبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس را ستود و گفت :مقاومت ملت ایران در برابر استكبار جهانی الگویی برای تمامی ملت هایی است كه به دنبال استقلال و عزت خود هستند.

وی افزود: بیش از سی سال است كه غرب با تمام قدرت، ایران را در تنگنا قرار داده است ولی ما هر روز شاهد پیشرفت های علمی و اقتدار ایرانیان در صحنه های جهانی هستیم.

این پژوهشگر افزود : من به عنوان یك تونسی به خود می بالم كه این ملت مسلمان تحت رهبری های الهی و هوشمندانه رهبر خود توانسته اند بر همه مشكلات فائق آید.

كامرجی ایرانیان را ملتی با هوش دانست و اظهارداشت: انصافاً نسل مسلمان فارسی خود را به كهكشان ها رسانده و این افتخار را نصیب امت اسلام كرده اند كه در پرتو ایمان به خدا و در چارچوب دین مبین اسلام در برابر ناملایمات و فشارهای دنیوی صبوری كنند و عزت و پیشرفت خود را با هیچ چیزی معامله نكنند.

این پژوهشگر تونسی در ادامه با آرزوی نابودی اسرائیل اظهار داشت: اگرچه اسرائیل غاصب عالمان ایرانی را ترور می كند ولی نمی تواند علم را ترور كند و ایرانیان زاده علم و دانش در طول تاریخ هستند و انقلاب اسلامی زمینه تجلی این دانش را به خوبی فراهم كرده است.

وی با تأكید بر ضرورت وحدت اسلامی بویژه میان متفكران و پژوهشگران اسلامی، عنصر زمان را در توسعه و تعمیق روابط فیمابین مؤثر دانست و اظهار امیدواری كرد كه پس از بیداری اسلامی و عزت و آزادی ملت تونس روابط دو كشور به عالیترین سطح برسد.

'صادق رمضانی گل افزانی' رایزن فرهنگی كشورمان نیز در این دیدار با تأكید بر آمادگی مراكز مطالعاتی كشورمان برای برگزاری میزگردهای علمی با حضور پژوهشگران تونسی گفت : صداقت و امانت داری در بیان حقایق تاریخی و پرهیز از افراطی گری از عناصر مهم پیوند مستحكم میان امت اسلامی است.

وی درباره پیشرفت ایران در حوزه های مختلف علمی و نگرانی غرب و رژیم صهیونیستی از دستیابی تهران به فناوری های نوین اظهار داشت : رژیم اشغالگر صهیونیستی برای ایجاد مانع در پیشرفت علمی ایرانیان، دانشمندان جوان ایرانی را ترور می كند اما باید بداند كه با شهادت هر دانشمند ایرانی چندین گام به نابودی خود نزدیكتر می شود.

خاورم ** 1200 ** 1917





:: برچسب‌ها: مردم , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: