جبران خسارات ناشی از قطع گاز و برق واحدهای فولادی در فاز دوم هدفمندی
نوشته شده توسط : gogos

'مظفر فروتن'روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا در خصوص جزئیات بسته حمایتی فولاد در فاز دوم هدفمندی یارانه ها بیان داشت:این بسته در كارگروه حمایت از تولید بررسی و به تصویب رسید كه از جمله مفاد آن می توان به بررسی نرخ حمل و نقل ریلی برای سنگ آهن و محصولات مرتبط با فولاد كه بعنوان یك چالش در این حوزه مطرح است ،اشاره كرد.

وی افزود: این موضوع در كارگروه سه جانبه متشكل از معاونت برنامه ریزی ونظارت راهبردی ریاست جمهوری، وزارت صنعت،معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی بررسی و مقرر شد تا قیمت حمل و نقل ریلی این محصولات به صورت سالانه تعیین شود.

وی ادامه داد: مساله بعدی مشكل قطع گاز و برق واحدهای تولید فولاد و جبران خسارات ناشی از آن است كه قرار شد طبق نظر كارشناسی میزان این خسارات تعیین و جبران شود.

فروتن محل جبران این خسارات را شركت های توانیر و گاز عنوان كرد و افزود:با این سازمان ها بحث های زیادی در این خصوص صورت گرفته است.

دبیركارگروه حمایت از تولید وزارت صنعت،معدن و تجارت تاكید كرد این شركت ها باید در مقابل خدماتی كه ارائه می دهند، مسئول باشند و به تبع آن جبران خسارات ناشی از عدم خدمات رسانی نیز برعهده این سازمان ها است كه باید از محل بودجه داخلی خود اقدام به تامین آن كنند.

وی یادآور شد: در صورتی كه امكان جبران ضرر و زیان واحدهای تولیدی از منابع داخلی این سازمان ها فراهم نباشد، می توانند از بودجه های سالانه دولتی اقدام به جبران این خسارت ها كنند.

فروتن مصوبه سوم بسته حمایتی فولاد را كالیبره كردن كنتورهای گاز شركت های فولادی عنوان داشت و گفت:شركت گاز نسبت به انجام این امر اعلام آمادگی كرده است.

اقتصام**3917**1561





:: برچسب‌ها: چشم انداز , کنسرت , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: