سپاه امروز در حوزه های تخصصی دارای راهبرد اقتدارآفرین است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'محمدحسن ابوترابی فرد' روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی در جمع پاسداران یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی افزود: سپاه پاسداران امیدبخش و اعتمادآفرین برای دوستان سراسر دنیای اسلام و تهدید و دشمنی سرسخت برای نظام سلطه است.

وی با بیان این كه خداوند متعال می فرماید هر قدر می توانید بر قدرت خویش در برابر دشمن بیفزایید، تصریح كرد: امروز مرزهایی كه دشمن مورد تهاجم قرار می دهد مرزهای فكری، اعتقادی، فیزیكی و جغرافیایی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس هشتم اظهار داشت: دشمنان ما همیشه پیش از آن كه مرزها و جغرافیای كشور را مورد تهاجم قرار دهند مرزهای فكری را ویران می كردند چرا كه در صورت پیروزی در جنگ نرم در جنگ سخت نیز پیروز می شدند.

ابوترابی فرد تصریح كرد: دشمنان هیچ گاه امكان مصادره ملت ایران و ارزش ها را نداشتند و برای یك ساعت هم شاهد حضور مزدوران خارجی نبوده ایم اما آنان توسط ایادی و نیروهای خودفروخته كشور را در اختیار گرفتند.

وی افزود: باید خود را مجهز كنیم تا در هر دو جبهه رویارویی با دشمن امكان موفقیت را از او سلب و تهدید را به فرصت تبدیل كنیم و در این مسیر از همه ظرفیت ها برای رسیدن به قدرت استفاده كنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم گفت: این شهید یكی از شخصیت های استثنایی بود كه در طول عمر به وظایف خود عمل كرد و عمر خود را صرف كرد تا به بالاترین سطح دست پیدا كند.

ابوترابی فرد، شناخت دقیق از موضوع ها را یكی دیگر از ویژگی های استاد شهید مطهری بیان كرد كه این ویژگی سبب شد در عرصه های اخلاقی و رفتاری به انسانی صالح و تسلیم در برابر خداوند تبدیل شود و در این مسیر از همه ظرفیت های استفاده كرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش های یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آنچه سبب شد انتقال ساختمان مجلس شورای اسلامی به بهارستان امكان پذیر شود تلاش و زحمات پاسداران یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی بود.

براساس اعلام قبلی قرار بود 'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم باشد اما به دلیل سرماخوردگی وی در این مراسم شركت نكرد.

سیام**1053**9132**1336





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , کانادا , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: