كفاشیان:مشكل اصلی پرسپولیس ، نبود ثبات مدیریتی در این تیم است
نوشته شده توسط : gogos

علی كفاشیان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی در ارومیه افزود: این تیم به دلیل عدم ثبات درمدیریت وكادر فنی نتوانسته است به جایگاه شایسته خود در مسابقات داخلی و بین المللی دست یابد.

وی اضافه كرد:پرسپولیس به رغم وضعیت نامناسب درلیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خوب بازی كرده بود، ولی دیروز/ سه شنبه / نتوانست این روند را ادامه دهد.

وی با امیدواری نسبت به حضور مدیریت خوب در راس باشگاه پرسپولیس اظهار كرد: امیدواریم با تثبیت مدیریت، این تیم به جایگاهی كه تماشاگران وهواداران از آن توقع دارند دست یابد.

كفاشیان دربخش دیگری ازاین مصاحبه، بااشاره به برنامه ریزی فدراسیون فوتبال برای راه اندازی آكادمی های فوتبال دراستان ها گفت: با راه اندازی این آكادمی ها تمامی استان های كشور از نتایج خوب آن بهره مند خواهند شد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران اضافه كرد: در این خصوص شش استان كشور مد نظر است كه در مناطق شمالی، جنوبی، غربی و شرقی كشور قرار دارند.

وی با استقبال از میزبانی بازی های آسیایی و بین المللی فوتبال توسط استانهای مختلف كشور، اظهاركرد: ارومیه امتحان خوبی پس داد و ما را امیدوار كرد كه استان های دیگر نیز توانایی های خوبی برای برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی دارند.

8136/583





:: برچسب‌ها: سفر , نیویورک , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: