تثبیت مالكیت دولت در اراضی ملی ضروری است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی عموزاده روز پنجشنبه درجلسه مشترك با مدیران منابع طبیعی و امور اراضی آذربایجان غربی افزود: تمامی تلاش دست اندركاران در بخش های مختلف ، رسیدن به نظامی جامع در تثبیت مالكیت دولت در عرصه های ملی است كه امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده به این مهم دست یابیم.

وی اضافه كرد: باید به گونه ای برنامه ریزی كنیم كه تمامی فعالیتهای نقشه برداری و صدور اسناد برای عرصه های ملی را در فضای مجازی انجام دهیم.

عموزاده با تاكید بر صرفه جویی در هزینه های نقشه برداری و صدور اسناد، اظهار كرد: باید از مراجعه و صرف هزینه های زیاد با حضور در عرصه های طبیعی پرهیز شود چرا كه با وجود امكانات تكنولوژیكی نباید كارها را به تاخیر انداخت.

همچنین در این جلسه علی پیرمرادی مدیر كل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: در راستای تثبیت مالكیت دولت در اراضی ملی استان تا كنون برای 75 درصد از اراضی استان اسناد مالكیت دریافت شده و بیش از 98 درصد از مساحت استان نیز ممیزی شده است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ممیزی اراضی در عرصه های ملی افزود: با تثبیت مالكیت دولت بر عرصه های ملی و استعدادیابی پتانسیل های اراضی ملی برای سرمایه گذاری، سرعت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری استان نیز آهنگ بیشتری می یابد.

استان آذربایجان غربی دارای 43 میلیون هكتار وسعت می باشد كه دو میلیون و 700 هزار هكتار آن مراتع و نزدیك به 110 هزار هكتار آن را جنگل ها تشكیل می دهند.

8137/583/245





:: برچسب‌ها: خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: