داورشهركردی حساس ترین دیدار لیگ برتر را قضاوت می كند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، این داور اهل چهارمحال وبختیاری به همراه' رضا سخندان' و ' رسول فروغی ' دیدار مهم و حساس فولاد مباركه سپاهان وذوب آهن را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان قضاوت خواهد كرد.

براساس این گزارش ، نتیجه این دیدار كه داربی شهر اصفهان نیز به شمار می آید، به دلیل قرار گرفتن سپاهان اصفهان در كورس قهرمانی ، برای تیم های استقلال تهران و تراكتورسازی تبریز اهمیت بالایی دارد.

اهمیت این دیدار از آن جهت است كه هواداران سپاهان به دنبال برگزاری جشن قهرمانی پس از این دیدار می باشند،زیرا درصورت پیروزی این تیم در فولاد شهر،‌ شانس برتری سپاهان در دیدار آخر مقابل مس سرچشمه تیم سقوط كرده به لیگ دسته اول بسیارزیاد است.ازسوی دیگرهواداران تبریزی و تهرانی به دنبال لغزش سپاهان در این دیدار سرنوشت ساز می باشند.

ضمن آنكه باتوجه همشهری بودن دوتیم صنعتی سپاهان وذوب آهن، این دیدار در بین بیشتر علاقمندان فوتبال، بوی‍ژه طرفداران استقلال و تراكتور از حساسیت زیادی برخوردار است.

تعدادی از طرفداران دو تیم تراكتورسازی واستقلال تهران نیز بر روی صفحات شخصی خود در خصوص حساسیت های دیدار سرنوشت ساز اصفهان مطالبی را منتشر كرده اند.

تیم سپاهان هم اكنون با62امتیاز درصدر جدول لیگ برترقرارداردوتیم های استقلال و تراكتورسازی نیز با 59امتیاز به دنبال این تیم اصفهانی می باشند و تیم ذوب آهن با 43امتیاز در مكان ششم این جدول قرار گرفته است.

دراین هفته همچنین 'موعد بنیادی فر ' از چهارمحال وبختیاری به عنوان داور چهارم دیدار تیم های شاهین بوشهرو سایپا انتخاب شده است.

این دیدار برای تیم بوشهری حكم مرگ و زندگی را دارد و در صورت شكست در برابر سایپا ،تیم شاهین بوشهر از رقابت های لیگ برتر خداحافظی خواهد كرد.

دیدارهای هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران بطور همزمان راس ساعت 17 روز یكشنبه هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

7359





:: برچسب‌ها: هاوایی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: