طرح ملی محیط یار با پوشش چهار میلیون نفر در كشور اجرا می شود
نوشته شده توسط : gogos

'زكریا یازرلو' روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح ملی محیط یار در سمنان به خبرنگار ایرنا گفت: این جمعیت شامل دانش آموزان و دوستداران طبیعت هستند كه در قالب طرح محیط یار به توسعه و ترویج حفاظت از محیط زیست و مسایل آموزشی می پردازند.

وی با بیان اینكه این طرح از سال قبل در استانهای كشور آغاز شده گفت: استانهای اصفهان و فارس در این زمینه پیشرفت خوبی داشته و زیرساختهای مناسبی فراهم كرده اند.

وی رویكرد و شعار سازمان حفاظت محیط زیست در سال 91 كه به عنوان سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است را ترویج و عمومی سازی فرهنگ محیط زیست بیان كرد.

یازرلو ، بسیاری از آلاینده ها در محیط را ناشی از بی توجهی انسان به طبیعت و دارای منشاء انسانی دانست و ارتقای فرهنگ و دانش زیست محیطی را برای كاهش آلاینده ها بسیار موثر خواند.

وی در خصوص اجرای طرحهای پژوهشی در محیط زیست گفت: نیم تا سه درصد اعتبارات به امر پژوهش اختصاص یافته و بیشتر استانها این رقم را در امر پژوهش هزینه كرده اند.

وی گفت: رویكرد محیط زیست بر اساس جامعه دانش بنیان و نه صنعت بنیان است و در این زمینه به اجرای طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی و حركت بر مبنای تحقیقات تاكید دارد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست كشور گفت: در استان سمنان نیز فرهنگ زیست محیطی رشد خوبی داشته و مردم به مسایل محیط زیست توجه خوبی دارند.

599/245





:: برچسب‌ها: عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
king.red در تاریخ : 1391/2/15/5 - - گفته است :
سلام . چه وب خوبي داري ... اگه دوست داشتي منو هم لينك كن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: