حمایت همه جانبه ایران از ملت های فلسطین لبنان و سوریه
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمدرضا رحیمی' در جمع مردم جنوب لبنان در محل پارك ایران واقع در مارون الرس نقطه صفر مرزی لبنان و سرزمین های اشغالی، سلام مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و ملت ایران را به طلایه داران مقاومت و ایستادگی تقدیم كرد.

وی خاطرنشان كرد: در سال های اخیر رژیم استكباری آمریكا و غده سرطانی آن رژیم منحوس صهیونیستی خواب خاورمیانه بزرگ را در سر می پروراند، اما با عنایت الهی و ایستادگی مردم مقاوم لبنان و حماسه بی نظیر حزب الله در جنگ 33 روزه چنان سیلی محكمی به آنها زد كه مجبور به عقب نشینی شدند.

معاون اول رییس جمهوری با بیان این كه رژیم صهیونیستی همواره بقای خود را در ایجاد بحران و تجاوز در منطقه می داند، گفت: با تمسك به ریسمان محكم الهی امروز جریان حزب الله در جنوب لبنان به حدی از كمال و رشد رسیده كه نه تنها رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار ندارد ، بلكه در تلاش برای ساخت دیوار در جنوب لبنان است.

معاون اول رییس‌جمهور همچنین با بیان اینكه جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ گونه ملاحظه و مسامحه‌ای خواهان عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از همه سرزمین‌های اشغالی است، گفت: ایران اسلامی با همه وجود در كنار حزب‌الله و مقاومت ایستاده است.

رحیمی در دومین روز سفر خود به لبنان با حضور در مناطق جنوبی این كشور، ضمن بازدید از منطقه مارون الرأس، جنوب لبنان را سرزمین خون و شهادت و سرزمین عبرت‌های بزرگ برای نابكاران و شیاطین دانست و گفت: جنوب لبنان باغ شهدای اسلام و حزب‌الله در مقابل راه متجاوزان و پلیدان روزگار است كه امیدواریم به بركت خون شهیدان در آینده نزدیك راه همه متجاوزان در تمامی سرزمین‌های مظلوم مسدود گردد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینكه امروز لبنان و منطقه شرایط بسیار حساسی را تجربه می‌كنند، به موج بیداری اسلامی اشاره كرد و گفت: این موج از تونس آغاز شده و بسیاری از دیكتاتورها را به تاریخ سپرده و بدون شك اراده الهی مبنی بر نابودی مستكبران محقق خواهد شد.

شبك**2026**1540** 1574





:: برچسب‌ها: زن , گربه , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: