جشنواره فرهنگیان بسیجی برگزیدگان خود را شناخت
نوشته شده توسط : gogos

'محمدجواد علی بخشی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این جشنواره با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از چهره های موفق فرهنگیان بسیجی، تقویت نقش و تاثیر آنان در آماده سازی و پرورش نسل آینده و ارتقا كارایی نظام تعلیم و تربیت در تحقق جنبش نرم افزاری برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: چهارمین جشنواره فرهنگیان برگزیده بسیجی در شش رشته علمی و پژوهشی، قرآنی،‌ اختراع و ابتكار، نویسندگی، شعر و تربیت بدنی در سطح استان های كشور اطلاع رسانی شده است.

دبیر جشنواره فرهنگیان برگزیده بسیجی یادآور شد: 515 اثر برتر در سطح استان ها انتخاب شده و 96 نفر به جشنواره كشوری راه یافتند كه 12 نفر به عنوان برترین های جشنواره معرفی خواهند شد.

بخشی خاطر نشان كرد: در بخش علمی و پژوهشی سه نفر، قرآنی دو نفر، تربیت بدنی یك نفر، نویسندگی سه نفر،‌ اختراع و ابتكار یك نفر و شعر دو نفر به عنوان برگزیده انتخاب شده اند.

وی اضافه كرد: برترین های جشنواره چهارم با اهدای تندیس جشنواره، تقدیرنامه و هدایای نقدی تجلیل خواهند شد.

چهارمین جشنواره فرهنگیان برگزیده بسیجی با حضور حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان، معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان و جمعی از فرهنگیان برگزیده ساعت هشت و 30 دقیقه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.

اجتمام ** 1788 ** 1418





:: برچسب‌ها: توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: