آراء مردم همانند تیری به سینه دشمنان نظام است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا 'صادق الحسینی ' روز جمعه در دومین مرحله از انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود : حضور مردم در پای صندوق های رای برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه و سرنوشت خودشان برای داشتن مجلسی كارآمد و توانا است .

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در خصوص مانور مشترك نظامی امارات با برخی از كشورها گفت : در مقابل قدرت منطقه ای مانند جمهوری اسلامی ایران ،‌ هیچ یك از كشورهای عربی نمی توانند حرفی داشته و یا كوچكترین تهدیدی برای ایران باشند.

الحسینی ادامه داد : در آستانه مذاكرات ایران با 1+5 این تحریك ها از سوی سیاستمداران آمریكایی برنامه ریزی شده تا آنها بتوانند مذاكرات خود را زیر چتر فشار و آتش اجرا كنند.

وی یادآور شد : آمریكایی ها به این نتیجه رسیده اند كه ایران را نمی توانند ضربه فنی كنند و باید از سوی مهره های كوچكی مانند امارات تحریك كرده تا بتوانند از او امتیاز بگیریند.

این كارشناس امور جهان اسلام گفت : آمریكایی ها برای نخستین بار به این نتیجه رسیده اند كه ایران باید حق برخورداری از انرژی هسته ای و غنی سازی اورانیوم را داشته باشد چرا كه ایران به عنوان قدرت منطقه ای ضربه پذیر نیست.

اجتمام **7029*** 1568





:: برچسب‌ها: ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: