آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام'محسن محدث' روز جمعه در حاشیه برگزاری این آزمون در جمع خبرنگاران افزود: این آزمون به تحصیل متقاضیان با مدرك دیپلم و بالاتر در مقطع سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران اختصاص دارد.

وی بیان كرد: دوهزار و 77 نفر از دارندگان مدرك كارشناسی دانشگاه‌ها كه قبلا این مدرك را به مركز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ارایه داده اند و 33 نفر از حافظان كل قرآن كریم و نهج‌البلاغه كه در آزمون مربوطه قبول شده‌اند، از شركت در آزمون كتبی معاف اند.

وی با بیان اینكه این آزمون بصورت هماهنگ در 116 مركز آزمون در سراسر كشور برگزار شد، اضافه كرد: داوطلبان در این آزمون به یكصد سوال چهار گزینه‌ای در محدوده كتابهای درسی عمومی سالهای دوم و سوم متوسطه در مدت یكصد دقیقه پاسخ دادند.

محدث گفت: نتایج آزمون ورودی حوزه‌های علمیه خواهران 10 خرداد از طریق پایگاه اینترنتی مدیریت سنجش و پذیرش مركز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir/paziresh اعلام خواهد شد و قبول ‌شدگان به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

وی تعداد افرادی كه برای مصاحبه معرفی خواهند شد را چند برابر ظرفیت اعلام ‌شده مدارس علمیه خواهران سطح كشور عنوان و پیش‌بینی كرد، این میزان حدود 18 هزار نفر باشد.

وی اظهار امیدواری كرد، با افزایش ظرفیت واحدهای آموزشی، میزان جذب نهایی داوطلبان به 12 هزار نفر برسد.

محدث گفت: نتایج نهایی پذیرفته ‌شدگان حوزه‌های علمیه خواهران 23 مرداد اعلام می‌شود و سال تحصیلی91ـ 92 در هفته پایانی شهریورماه آغاز خواهد شد.

/7404/ 569





:: برچسب‌ها: هنر , موسیقی , مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: