رای گیری تا ساعت 20 تمدید شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا مستقر در ستاد انتخابات كشور، 'سید صولت مرتضوی' عصر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: براساس گزارش های دریافتی از شعب اخذ رای در كلان شهرها، مراجعه مردم به شعب اخذ رای، عصر امروز نسبت به صبح افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: با توجه به این حضور گسترده مردم و بنا به درخواست استانداران ،ابتدا زمان رای گیری تا ساعت 19 و اكنون نیز تا ساعت 20 تمدید شده است .

رییس ستاد انتخابات كشور همچنین گفت كه به استانداران اجازه داده شده چنانچه در بعضی از حوزه های انتخابیه رای گیری به اتمام رسیده است ، می توانند نسبت به تهیه صورتجلسه صندوق ها اقدام و شمارش آراء را آغاز كنند.

مرتضوی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینكه یكی از نامزدهای انتخابات مجلس نهم از استان تهران در هنگام رای دادن عنوان كرد كه 'من رای می آورم و اگر رای نیاورم آرا باید بررسی شود'، گفت: ما از محتوای صندوق های رای هیچ اطلاعی نداریم، اهل مكاشفه هم نیستیم.

وی خاطرنشان كرد: مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اوج صحت و امانت برگزار شد و شما اصحاب رسانه می توانید به عنوان ناظر شاهد این موضوع باشید.

مرتضوی همچنین درمورد احتمال تعطیلی مدارس در استان تهران در روز شنبه اعلام كرد: مدارس تهران فردا تعطیل نیست اما در مورد این كه آیا فردا تعطیل می شود یا نه از اختیارات ما خارج است و این را وزارت آموزش و پرورش باید نظر دهد.

رییس ستاد انتخابات كشور حضور گسترده مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم كه هم اكنون درحال برگزاری است، اشاره كرد و افزود: هنوز آمار دقیقی مبنی بر میزان مشاركت مردم در 33حوزه انتخابیه كشور نداریم.

سیام** 7378** 9129**1336





:: برچسب‌ها: کریسمس , سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: