تولیدكنندگان به دنبال گرانی محصولات كشاورزی نیستند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'افشین دادرس' روز شنبه در نشست بررسی مشكلات اتحادیه های كشاورزی ایران افزود: در زمان حاضر گوشت قرمز گوسفندی هر كیلوگرم 13 تا 14 هزار تومان از دامدار عشایر خریداری و به قیمت 28 هزارتومان در بازار تهران به فروش می رسد، بنابراین به جای اینكه تولید كنندگان را مقصر گرانی بدانیم بهتر است به دنبال مسئولان گران فروشی باشیم.

وی اظهارداشت:هم اكنون واردات به عنوان مسكن بیش از تولید داخل مورد استقبال قرار گرفته و در طولانی مدت باعث گرانی افسار گسیخته محصولات در بازار شده است.

دادرس ادامه داد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره خودكفایی بخش كشاورزی، باید این بخش مورد توجه و اولویت برنامه های دولت قرار گیرد.

از نظر مدیرعامل اتحادیه مركزی تعاونی های عشایری ، دولت به جای اینكه به دنبال ارایه تسهیلات، بازاریابی و حمایت از بخش تولیدات كشاورزی باشد ، به دنبال برنامه ریزی منسجم و تخصیص اعتبار برای واردات بی رویه است.

وی معتقد است: تاكنون دولت ابزار و امكانات لازم را در اختیار بخش تولید قرار نداده است .

دادرس تاكید كرد: تولید كنندگان از كاهش قیمت ها استقبال می كنند و در صورتی كه تنظیم بازار به بخش كشاورزی بازگردانده شود ، به طور حتم تعادل بین قیمت تمام شده تولید و عرضه برقرار خواهد شد.

اقتصام**9186**1601





:: برچسب‌ها: رنگ , نیویورک شهرستان , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: