ادغام پژوهشگاه مطالعات با سازمان پژوهش از موازی كاری جلوگیری می كند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، 'حمیدرضا حاجی بابایی' روز شنبه در حاشیه همایش تجلیل از فرهنگیان برگزیده بسیجی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر اهداف ادغام پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، افزود: این اقدام براساس تحقیق و پژوهش و قانون صورت گرفته و در مصوبه ای از سوی شورای عالی اداری ابلاغ شده است.

وی ادامه داد این بخش پیشتر جزیی از سازمان پژوهش بود كه هم اكنون دوباره به این سازمان پیوست.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان كرد: نظام تعلیم و تربیت پژوهش هایی نیاز دارد كه بر محور آموزش و پرورش باشد، این در حالی است كه پیش از این تحقیقاتی در 35 جلد كتاب انجام می شد كه موضوع آن هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش نداشت.

حاجی بابایی تصریح كرد آموزش و پرورش پژوهشی نیاز دارد كه بتوان براساس آن كتاب های جدید درسی را تالیف و یا مشكلات آموزش و پرورش را برطرف كرد.

** ترجمه سند تحول بنیادین به زبان های دیگر

وی در مورد ترجمه سند تحول بنیادین به زبان های دیگر گفت: ترجمه سند تحول بنیادین به زبان های دیگر در دستور كار قرار دارد اما در ابتدا به دلیل اعلام نیاز سازمان یونسكو به این سند، به زبان انگلیسی ترجمه خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره توسعه مدارس قرآنی نیز افزود: هم اكنون در حال كیفیت بخشی به این مدارس هستیم و پس از آن در مورد توسعه این مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

اجتمام ** 1788 **1569**





:: برچسب‌ها: توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: