نماینده مجلس لبنان: آمریكا در صدر تروریسم جهانی قرار دارد
نوشته شده توسط : gogos

'مروان فارس' در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بیروت، با ستودن سفر معاون اول رییس جمهوری كشورمان به لبنان، گفت: جمهوری اسلامی همواره در راستای حمایت از مردم لبنان به ویژه در بازسازی خرابه های باقی مانده از دوران جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه این كشور، بدون هیچ چشم داشتی پیشتاز و جلودار بوده است.

وی تاكید كرد: اكنون ایران در مركز حمایت از مستضعفان، مظلومان و مقاومت اسلامی در برابر تهدیدهای رژیم صهیونیستی و مستكبران جهان قرار دارد.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بارها حمایت خود را از ملت های مظلوم در عمل ثابت كرده، در حالی كه آمریكا تمام امكانات خود را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است .

این وزیر سابق لبنانی افزود: ایران اسلامی در راستای تقویت روابط برادرانه میان خود با لبنان،در رویارویی با توطئه های رژیم صهیونیستی در منطقه، همچنین مقابل تمام مستكبران و ظالمان جهان همواره ثابت قدم بوده است .

این نماینده مجلس لبنان با اشاره به حجم توطئه های كشورهای استكباری علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: آمریكا برای كسب رضایت اسراییل غاصب با لبنان وارد جنگ می شود و استقلال، حاكمیت و منافع مردم آن را زیر پا می گذارد، در حالی كه ایران ، پرچم مقاومت را در برابر تهدیدهای دشمنان برافراشته و صادقانه و بدون هیچ چشم داشتی در مسیر تحقق اهداف ملتها در كسب آزادی، رشد و ترقی گام بر می دارد.

خاورم*2023**2047**





:: برچسب‌ها: لا , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: