معلم جایگاه ویژه ای در نزد خداوند دارد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسینی شاهرودی، روز شنبه در همایش تجلیل از مقام استاد كه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری در دانشگاه پیام نور مهاباد برگزار شد، با تبیین جایگاه علم و معلم در اسلام، افزود: شهید مطهری علاوه بر تحصیل و تدریس علوم دینی و دانشگاهی، رییس شورای انقلاب نیز بود اما با وجود مشغله های ذهنی و كاری بسیار به دلیل داشتن نظم و برنامه از آداب و برنامه های دینی و مذهبی خود غفلت نمی كرد.

وی اظهار داشت: انسان هایی نظیر این شهید بزرگوار كه تمامی قواعد انسانی را رعایت می كنند، شایسته معلمی و مربیگری انسان ها هستند.

حجت الاسلام شاهرودی، با اشاره به قدرت بیان و قلم آن استاد بزرگ تصریح كرد: استاد مطهری برای ارائه مطالب هیچگاه از مطالعه غفلت نمی كرد.

وی همچنین به موفقیت های بزرگ و كم نظیر نظام اسلامی در عرصه های مختلف از جمله جنگ نرم و سایبری پرداخت و تصریح كرد: اكنون دشمنان نیز به قدرت و توان علمی و تسلیحاتی ایران معترف هستند.

ماموستا ملا 'قادر سهرابی' امام جمعه مهاباد نیز گفت: دشمنان چشم دیدن پیشرفت های درخشان ملت ایران را ندارند.

سهرابی تصریح كرد: دشمنان بدانند، نظام اسلامی به بركت وجود دانشمندان جوان خود هر روز پیشرفت های بزرگتری را تجربه می كند.

'خضر كاك درویشی' معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار مهاباد هم اساتید دانشگاه ها را به تحقق اهداف نامگذاری امسال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دعوت كرد.

درویشی گفت: وظیفه اهل فكر و قلم خطیرتر از دیگران است، چرا كه باید با تولید فكر و اندیشه، زمینه رشد و تعالی جامعه را در عرصه های مختلف فراهم كنند.

'معروف خلیلی' رییس دانشگاه پیام نور مهاباد نیز با ارائه گزارشی از عملكرد این دانشگاه، از مقام والای شهید مطهری تجلیل كرد و اظهار داشت: اصول فكری شهید مطهری، بسط و گسترش عدالت و آزادی مبتنی بر معنویت بود.

در پایان این همایش، جمعی از استادان و پیشكسوتان عرصه تعلیم و تربیت در دانشگاه پیام نور مهاباد با دریافت لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

645**1368**





:: برچسب‌ها: موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: