آیت الله نوری همدانی بر ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تاكید كرد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از مركز خبر حوزه، وی روز شنبه در دیدار جمعی از فرهنگیان نمونه كشوری و استانی، یكی از نقشه‌های شوم غرب برای تضعیف و نابودی نظام را تهاجم فرهنگی دانست و بر برنامه ریزی درست مسوولان برای مقابله با آن تاكید كرد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینكه در گذشته بیشتر كتاب ها از غرب وارد می‌شد، افزود: در جامعه اسلامی، علوم مختلف باید بر اساس موازین اسلامی به دانش آموزان ارایه شود كه با پیروزی انقلاب اسلامی گام ارزشمندی در تغییر این كتاب ها و متون برداشته شد.

وی با اشاره به شكل‌گیری انقلاب اسلامی ایران و تاثیرات آن، گفت: انقلابی كه در ایران به وقوع پیوست، بر خلاف دیگر انقلاب ها كه شامل تغییراتی در برخی عرصه‌ها و شخصیت ها بود، به معنای تغییر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بود.

وی تصریح كرد: با پیرورزی انقلاب اسلامی ایران امور اجتماعی، سیاسی و فرهنگی كشور به دست افراد عدالت‌خواه و باتقوا افتاد و كشور از وابستگی همه جانبه به غرب نجات یافت.

این مرجع در ادامه با اشاره به عوامل موثر در تربیت درست، خطاب به معلمان، گفت: كار شما،‌ جزو دشوارترین كارهاست كه برای تربیت كودكان و نوجوانانی تلاش می‌كنید كه دارای سلیقه‌ها و فرهنگ های متفاوت هستند.

وی معلم را عامل مهمی در عرصه تربیت معرفی كرد و گفت: روحیات، تفكر و حركات معلم اهمیت زیادی دارد و معلمان باید ایمان، عقل، بصیرت و آگاهی داشته باشند.

7404/ 380**1368**





:: برچسب‌ها: پرندگان , دره عمیق و باریک , روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: