رئال در انتظار ركورد 100 امتیازی در لالیگا
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش منابع اینترنتی، رئال مادرید كه به سی و دومین قهرمانی در لالیگا دست یافته ، پیش از این ركورد 115 گل را در یك فصل از آن خود كرده بود.

به گزارش پایگاه خبری گل، در این دیدار كه در خانه گرانادا انجام شد، دو بازیكن گرانادا پس از سوت پایان اخراج شدند.

رئال مادرید كه بازیكنانی مانند رافائل واران ، نوری شاهین و استبان گرانرو در تركیب ثابتش قرار گرفته بودند بازی را خوب شروع نكرد و در همان دقیقه 5 از حریف عقب افتاد. فرانكو خارا در میانه میدان توپ را گرفت، ریكاردو كاروالیو را با سرعت خود از پیش رو برداشت، مارسلو را هم جا گذاشت و با آنتونیو آدان تك به تك شد و توپ را از زیر پاهای او به گل تبدیل كرد.

گرانادا در دقیقه هفت به گل دوم نزدیك شد. شوت اودیون ایگالو از گوشه محوطه جریمه را آدان دفع كرد و ضربه خود این بازیكن نیجریه‌ای در برگشت را مارسلو از روی خط برگرداند.

اولین موقعیت جدی رئال در دقیقه 42 رقم خورد، زمانی كه كریم بنزما سانتری هوشمندانه برای كریس رونالدو فرستاد، اما بازیكن پرتغالی با ضربه سر توپ را به بیرون زد.

رئال نیمه دوم را بهتر شروع كرد و در دقیقه 58 بود كه ضربه مارسلو را ژولیو سزار به بیرون زد. هفت دقیقه بعد پاس عالی گونزالو هیگواین به رونالدو رسید، اما زاویه ستاره پرتغالی بیش از حد تنگ بود.

مادرید سرانجام در دقیقه 79 بازی را به تساوی كشاند. مویسس هورتادو رونالدو را در محوطه جریمه سرنگون كرد و كارت زرد گرفت، و پنالتی حاصل را خود رونالدو به گل چهل و پنجم این فصلش تبدیل كرد.

بازی در دقیقه 92 به سود قهرمان لالیگا شد. سانتر كریم بنزما را داوید كورتس به شكلی عجیب وارد دروازه خودی كرد و رئال برنده بازی شد.

هنگامی كه گرانادا صاحب یك ضربه كرنر شد، داور سوت پایان بازی را زد و اعتراض شدید هورتادو و گیلرمه سیكویرا باعث شد این دو نفر كارت قرمز بگیرند.

مادرید هفته آینده با مایوركا در برنابئو بازی دارد و گرانادا هم به مصاف رایو وایكانو می‌رود. احتمال سقوط گرانادا اندك است و این خبر خوبی برای اودنیزه ایتالیا است كه جیامپائولو پوتزو، رییس آن در سال 2009 باشگاه گرانادا را خرید تا بازیكنانش را به این تیم قرض بدهد تا آنها فرصت بازی بیابند.

**1584**





:: برچسب‌ها: سنگ , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: