نوسان قیمت كاغذ بر روند چاپ و نشر كتاب تاثیر منفی دارد
نوشته شده توسط : gogos

'اكبر كاظمی' روز یكشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب تهران به خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: به رغم اینكه دولت با ارایه بن خرید كتاب به قشرهای مختلف تمامی تلاش خود را به كار گرفته تا این مساله گریبانگیر صنعت نشر و چاپ را تا حدودی مرتفع سازد اما هنوز مشكلات باقی است.

وی در ادامه از ارایه 260 عنوان كتاب توسط موسسه بوستان كتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بخش كودك و نوجوان نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد و افزود: بخش زیادی از این كتاب ها چاپ جدید بوده و برای اولین بار در نمایشگاه امسال ارایه شده است.

كاظمی یادآورشد: این كتاب ها اغلب داستان ها و اشعاری با موضوعات دینی و قرآنی بوده كه ویژه گروه سنی كودك و نوجوان تالیف و منتشر شده است.

مسوول غرفه موسسه بوستان كتاب ادامه داد: شكوه محراب، نماز زیباترین پرواز، آقای دست و دل باز، آنچه یك جوان باید بداند، دانش آموز و اخلاق معاشرت، كوه مقدس، گلی از باغ بهشت، آفتاب خانه ما، بهترین بابای دنیا، مجموعه پنج جلدی حیات پاكان، صبح امید، فضه ره یافته كوی فاطمه (س)، قصه هایی كوچك از زندگی چهارده معصوم (ع) و نامه های كودكان به پیامبر مهربانی، عنوان برخی از كتاب های جدید موسسه بوستان كتاب در نمایشگاه امسال است.

كاظمی ادامه داد: از آنجا كه كار برای گروه سنی كودك و نوجوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است بوستان كتاب در این زمینه تلاش كرده تا گام ها مهمی در شناساندن رهنمودهای اسلام و اهل بیت علیهم السلام به آینده سازان كشوركان بردارد و با چاپ كتاب هایی با موضوعات قرآن، حدیث، فقه و حقوق، كلام و عقاید تمامی تلاش خود را به كار گرفته تا این امر محقق شود.

مسوول غرفه موسسه بوستان كتاب استقبال از بخش كودك و نوجوان این دوره از نمایشگاه را مثبت ارزیابی كرد و توضیح داد: كتاب های زندگی انبیاء و معصومین، قصه های قرآنی، زندگی حضرت فاطمه (س) و زندگی حضرت رقیه (س)، از جمله آثاری بوده كه بسیار مورد توجه والدین برای آشنایی هر چه بیشتر كودكانشان با اولیای الهی قرار گرفته است.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران تا 23 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

فراهنگ 1883





:: برچسب‌ها: فیلم , تایلند , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: