20 هزار واحد مسكن مهر استان اصفهان به بهره برداری رسید
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، ' محمدرضا رحیمی ' و هیات همراه وی در این سفر، علاوه بر بازدید از واحدهای آماده این پروژه ، از نزدیك در جریان روند ساخت واحدهای مسكن مهر این شهرستان قرار گرفتند.

مدیركل مسكن و شهرسازی استان اصفهان ، در حاشیه این آیین در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: همزمان با واحدهای مسكن مهر، بیش از شش هزار واحد خود مالك نیز در سراسر استان به بهره برداری رسید.

'محمود محمودزاده' افزود: از مجموع واحدهای بهره برداری شده استان، 10 هزار و 26 واحد در شهرهای دارای جمعیت بالای 25 هزار نفر، پنج‌هزار و 147 واحد در شهرهای دارای جمعیت زیر 25 هزار نفر، چهار هزار و 613 واحد در شهرهای جدید و هفت هزار واحد در بافت فرسوده احداث شده است.

وی ارزش ریالی واحدهای پروژه های مسكن مهر استان را بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال بیان كرد و گفت: دولت برای احداث این واحدها، حدود چهار هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت كرده است.

وی با بیان اینكه تمامی واحدهای مسكن مهر دارای تاسیسات زیربنایی و روبنایی است، تصریح كرد: بیش از 12 مدرسه، 20 مسجد، كلانتری و ورزشگاه برای بهره مندی ساكنان مستقر در این واحدها احداث شده است.

مدیركل مسكن و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان كرد: هم اكنون در این استان، بیش از 170 هزار واحد مسكن مهر در حال احداث است كه از این تعداد حدود 24 هزار واحد روستایی و بقیه شهری است.

محمودزاده، عملكرد دولت‌های نهم و دهم در اجرای پروژه های مسكن مهر را مثبت ارزیابی كرد و گفت: پیشتر نیز در اردیبهشت‌ ماه سال جاری 22 هزار واحد مسكن مهر با حضور معاون اول رییس جمهوری در این استان به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل اتحادیه مسكن مهر كاشان نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع دو هزار واحد بهره برداری شده در این شهرستان، یكهزار و 408 واحد مربوط به پروژه مسكن مهر و بقیه واحدهای خودمالكی است.

'مهدی رحیمی'‌ افزود: پروژه مسكن مهر این شهرستان، شامل سه هزار و 544 واحد مسكونی است كه عملیات اجرایی آن از سال 87 آغاز شده است.

وی با اشاره به تحویل بیش از یكهزار و 300 واحد از این پروژه به متقاضیان، تاكید كرد: 557 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای احداث این واحدها هزینه شده كه 352 میلیارد ریال از آن وام و تسهیلات بانكی بوده است.

وی تاكید كرد: مابقی واحدهای پروژه مسكن مهر این شهرستان نیز در سه مرحله تا بهمن ماه سال آینده به متقاضیان كاشانی تحویل داده خواهد شد.

7428/1724





:: برچسب‌ها: بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: