تحریم های غرب خاصیتی ندارد/ ایران مصمم به ادامه برنامه های هسته ای است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از مالزی، این پایگاه خبری می نویسد: علی رغم فشارهای بین المللی و تحریم های اقتصادی جدید، ایران برنامه هسته ای خود را ادامه می دهد.

جاكارتا گلوب نوشت: در حالی كه بررسی های بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی و گزارش های اطلاعاتی آمریكا نشانی از برنامه ایران برای ساخت سلاح هسته ای به دست نداده است، مقامات اسراییل همچنان بر این ادعا كه ایران برنامه نظامی هسته ای دارد، اصرار می كنند.

ایهود باراك وزیر دفاع اسراییل گفته است كه هم اكنون یك درك مشترك جهانی درباره ضرورت اقدام علیه ایران به وجود آمده است. این ادعا در حالی مطرح می شود كه بسیاری از كشورهای جهان حتی آمریكا رویارویی با ایران را در شرایط كنونی تقریبا ناممكن دانسته و دیپلماسی را تنها راه حل مناقشه هسته ای ایران می دانند.

این پایگاه خبری می افزاید: حتی در درون دستگاه حاكمه اسراییل نیز افرادی چون 'آویو كوچاوی' رییس اداره اطلاعات ارتش نسبت به حمله به ایران هشدار داده و گفته است كه دشمنان اسراییل بیش از 200 هزار موشك دارند.

جاكارتا گلوب نوشته است: مقامات اسراییل در شرایطی از تهدید هسته ای ایران حرف می زنند كه خود با نقض قوانین بین المللی تنها كشوری در خاورمیانه هستند كه سلاح هسته ای ساخته اند.

آساق**335





:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: