دبیر ستاد اقامه نماز وزارت علوم منصوب شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، براساس اعلام روز سه شنبه وزارت علوم، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیرعلوم در مراسم معارفه دبیر جدید ستاد اقامه نماز این وزارتخانه گفت : از زمان آغاز به كار دولت نهم ستاد اقامه وزارت علوم به شكل جدی كار خود را شروع كرده و دبیر این ستاد نیز به شكل رسمی مسوولیت كار را به عهده گرفت.

'غلامرضا خواجه سروی' افزود: در طول دولت نهم و دهم مساجد بسیاری در دانشگاه احداث شده و مساجد و نمازخانه های نیمه تمام نیز تكمیل شد و وجود مسجد در دانشگاه به صورت یك مطالبه اصلی درآمد بطوریكه امروزه تصویب فعالیتهای عمرانی هر مركز آموزش عالی جدید التاسیس منوط به پیش بینی مسجد در نقشه آن مركز است.

وی افزایش تعداد نمازگزاران دانشگاهی و تعداد دفعات برگزاری نماز جماعت در دانشگاهها را از نتایج فعالیت ستاد اقامه نماز وزارت علوم برشمرد كه با همكاری ستاد عالی اقامه نماز كشور و ستاد اقامه نماز دانشگاهها و مراكز آموزش عالی صورت گرفته است.

معاون دانشجویی وزیرعلوم نیز در این مراسم تاكید كرد: مساجد سنگر فرهنگی جامعه ما هستند و گسترش و تقویت فرهنگ دینی با اقامه نماز بیشتر نمایان می شود.

'محمود ملاباشی' نماز جماعت را فرصت مغتنمی برای تبیین معارف دینی و تقویت مشاركت و همبستگی گروهی دانست و بر لزوم استفاده بهینه و برنامه ریزی برای ارائه مفاهیم مناسب در فاصله نماز ظهر و عصر تاكید كرد.

در این مراسم از خدمات 'غلامرضا خواجه سروی' دبیر پیشین ستاد اقامه نماز وزارت علوم با اهدای لوح سپاس از سوی حجت الاسلام 'محسن قرائتی' رئیس ستاد عالی اقامه نماز قدردانی شد.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: شهرستان , ابرها , تابستان ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: