طرح سلامت نوروزی از 25 بهمن ماه درسراسر كشور آغاز می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز سه شنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی ، ' رضا غلامی' گفت: بازرسان بهداشت و محیط این وزارتخانه در اجرای این طرح برحفظ و ارتقای ایمنی مواد غذایی در مراكز تهیه و توزیع موادغذایی حساس، اماكن بین راهی، اقامتگاه ها و پایانه های مسافربری، نظارت خواهند كرد.

وی خاطرنشان كرد همكاری و هماهنگی دستگاه هایی از جمله نیروهای انتظامی، قضایی و سازمان غذا و دارو وزارت صنعت و معدن و تجارت با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی نیز می تواند به هرچه بهتر اجراشدن این طرح كمك كند.

معاون مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت افزود: بازرسان وزارت بهداشت در اجرای طرح مانور سلامت نوروزی در قالب اكیپ های دو نفره ملبس به لباس فرم و خودروهای مجهز، بهداشت مواد غذایی را كنترل خواهند كرد.

غلامی یادآور شد سال گذشته اكیپ های نظارتی 18 هزار و 348 متخلف را به مراجع قضایی معرفی كردند و دو هزار و 631 واحد متخلف نیز تعطیل شد.

وی خاطرنشان كرد همچنین در مانور سلامت نوروزی سال گذشته نیز 729 هزار و 569 كیلوگرم مواد غیر بهداشتی از مراكز متخلف عرضه مواد غذایی، كشف و معدوم شده است.

معاون مركز سلامت محیط و كار وزارت بهداشت از مردم خواست تا چنانچه در سفرهای خود به موارد غیر بهداشتی برخورد كردند آن را به سامانه تلفنی 09678 اطلاع دهند تا كارشناسان مربوطه نسبت به رفع آن اقدام كنند.

اجتمام**9185 ** 1569**





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: