سامانه نشریات همراه بنیاد اندیشه اسلامی رونمایی شد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مدیر طرح سامانه نشریات همراه و نشریه بیداری اسلامی در مراسم رونمایی از این سامانه اظهار داشت: با طراحی برنامه سیستم نشریات همراه بنیاد اندیشه اسلامی در پایگاه های جدید مخاطبان می توانند به نسخه همراه هر مجله نیز دسترسی داشته باشند.

'احمد سلطانی نژاد' افزود: مخاطبان می توانند بلافاصله پس از انتشار نشریه با مراجعه به پایگاه مجله، نسخه همراه آن را دانلود كرده و با استفاده از تلفن های هوشمند و كتابخوان های موجود نشریه مورد نظر خود را مطالعه كنند.

وی بیان داشت: كاربر می تواند تنها با یك بار مراجعه به پایگاه www.itf.org.ir نرم افزار كاربردی مربوطه را روی دستگاه خود نصب كند تا علاوه بر دریافت آخرین اخبار و تحلیل های منتشر شده، به صورت آفلاین به مطالب مورد نیاز دسترسی پیدا كند.

استاد دانشگاه صنعتی شریف هدف از ایجاد سامانه نشریات همراه را استفاده از جدیدترین نرم افزارها برای انتقال اطلاعات و همگامی با سرعت پیشرفت در فضای مجاری، انتقال سریع اطلاعات به منظور حفظ تازگی مطالب و در دسترس بودن همیشگی مطالب مورد نیاز، صرفه جویی در وقت و هزینه و افزایش گستره جغرافیای مخاطبان عنوان كرد.

سلطان نژاد اضافه كرد: در این سامانه دسترسی به مجلاتی چون بیداری اسلامی، ثقافتنا، التوحید، الطاهر، محجوبه، زمزم، الهدی، الوحده، ندای اسلام، العالم، پیام اسلام، چشم انداز اسلام، سخن ایران، ایران نوین و ایران امروز، برای مخاطبان امكان پذیر است.

در این مراسم همچنین از اولین نشریه بیداری اسلامی و كتابخانه همراه بنیاد اندیشه اسلامی رونمایی شد.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: نشان , اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: