پنجمین نمایشگاه گردشگری و هتلداری در تهران گشایش یافت
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در این نمایشگاه كه تا 21 بهمن ماه در سالن میلاد محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپاست، آژانس های مسافرتی و جهانگردی، مجموعه های هتلداری، شركت های خصوص و مجموعه های تفریحی ورزشی حضور دارند.

بر اساس اطلاعات اعلام شده، بیش از 30 آژانس معتبر خدمات مسافرتی و جهانگردی، هفت مجموعه بزرگ هتلداری، چند شركت بزرگ خصوصی فعال در صنعت گردشگری، 13 مجموعه بزرگ تفریحی ورزشی، سه شركت هواپیمایی، 15 شركت كننده خارجی ، 70شركت ارایه دهنده خدمات و تجهیزات هتلداری و 14 رسانه فعال در صنعت گردشگری در نمایشگاه حضور دارند.

'منوچهر جهانیان' معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آیین آغاز به كار این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه های این نمایشگاه ابراز امیدواری كرد كه برگزاری نمایشگاه هایی از این دست به توسعه و رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری كمك كند.

حضور فعالان عرصه گردشگری در این نمایشگاه كه در تقویم نمایشگاهی سازمان جهانی جهانگردی به ثبت رسیده است، نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی را نشان می دهد.

امسال شركت هایی از كشورهای تایلند، تركیه، مالزی، سوریه، قبرس، روسیه، ایتالیا و هلند حضور دارند و به نمایش و تبلیغ جاذبه های تاریخی و گردشگری كشور خود خواهند پرداخت.

'دور دنیا در چهار روز' شعار پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و هتلداری تهران است كه پیش بینی می شود در چهار روز برپایی، پذیرای حدود 100 هزار نفر بازدید كننده

باشد.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: عکس ها , جشن تولد , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: