بهره برداری از طرح های شاخص شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شركت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، 'فرهاد كاتبی' افتتاح دیسپاچینگ ستاد راهبردی به عنوان مدیریت كنترل شبكه در قالب استقرار سیستم جامع اتوماسیون توزیع، یكپارچه سازی نقشه مانور و ساماندهی نقشه های تك خطی، طراحی، خرید، نصب و راه اندازی صفحه نمایشگر دیواری DLP را از جمله طرحهایی ذكر كرد كه در آستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسند.

به گفته وی، پروژه مانیتورینگ 400 پست توزیع، اتوماسیون 75 دستگاه پست توزیع زمینی و همچنین طرح مانیتورینگ فیدرهای 20 كیلو ولت از دیگر پروژه هایی هستند كه در شركت توزیع برق تهران بزرگ بهره برداری می شوند.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی شبكه های برق رسانی كلان شهر تهران، هدف از افتتاح دیسپاچینگ ستاد راهبردی را توسعه سطح هوشمندی بهره برداری از شبكه توزیع نیروی برق، توسعه مطلوب فناوری­های نوین و توسعه دانش مبتنی بر فناوری اطلاعات عنوان كرد.

به گفته كاتبی، دستیابی به مقاصد مدیریتی، نظارتی و راهبری شبكه، ایجاد وحدت رویه و یگانگی در هماهنگی و تعامل با دیسپاچینگ فوق توزیع و هماهنگی و تعامل با دیسپاچینگ های چهار گانه معاونت های اجرایی و اطلاع رسانی به موقع خاموشیها به سطوح مدیریتی شركت را از جمله مزایای راه اندازی دیسپاچینگ ستاد راهبردی می باشد.

یادآور می شود؛ فاز نخست 'طرح پیاده سازی سیستم اطلاعات شبكه توزیع برق تهران' (TDIS) نیز در راستای راه اندازی طرح های شاخص حوزه مهندسی شبكه به بهره برداری خواهد رسید.

اقتصام**2021**1594





:: برچسب‌ها: خام ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: