نسل سوم برای دفاع از انقلاب آماده تر از دیگر نسل ها است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار 'اسماعیل احمدی مقدم' روز سه شنبه در مراسم پایانی دومین جشنواره سرباز جوان در تهران افزود: در این دوره از عمر انقلاب اسلامی نیز اگر میدانی وجود داشته باشد جوانان توانایی و علاقه خود را به انقلاب نشان خواهند داد.

وی به انواع تهاجم دشمنان انقلاب اشاره كرد و افزود: شاید این تهاجم ها به فضای یاس در جامعه دامن بزند اما باز هم جوانان ایران، حرف نخست را در دفاع از انقلاب خواهند زد.

فرمانده نیروی انتظامی به پیشرفت های علمی و تحقیقاتی ایران در چند سال گذشته اشاره كرد و گفت: هسته اصلی این مراكز، جوانان 25تا 35 سال هستند كه چنین موفقیت هایی برای ایران به ارمغان آورده اند.

وی به 230هزار شهید انقلاب اشاره كرد و گفت: 60هزار از این شهیدان را سربازان تشكیل می دهند كه نشان از تلاش آنان برای حفظ نظام است.

** افزایش حقوق سربازان

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا پیشنهاد افزایش حداقلی 50 درصد به حقوق سربازان را دارد كه سالیانه 200 میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

وی خاطر نشان كرد سربازی نقطه ای برای مسئولیت پذیری است و نگاه ما به سرباز نباید برای كمبود نیرو باشد. هیچگاه در نیروی انتظامی به سرباز به عنوان نیروی مجانی نگاه نكرده ایم و معتقدیم باید دوران سربازی غنی سازی شود.

احمدی مقدم با اشاره به اینكه به رغم درخواست برای افزایش حقوق سربازان، در بودجه سال 1391 اثری از افزایش حقوق سربازان وجود ندارد، تاكید كرد: امیدواریم مجلس و ستاد كل نیروهای مسلح گام اول را برای افزایش حقوق سربازان بردارند و تا پایان برنامه پنجم توسعه بتوانیم این قانون را اجرایی كنیم.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه سخنان خود به جنگ های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در طول 200 سال اخیر اشاره كرد و گفت: در همه این جنگ ها شاهان ایران بخشی از خاك كشور را از دست دادند.

احمدی مقدم با بیان اینكه نتیجه این جنگ ها، غارت اموال مردم، اسیری زنان و مردان كشور و از دست دادن بخش هایی از خاك ایران بود، گفت: اما پس از انقلاب به رغم همه مشكلات، ایران در جنگ هشت ساله با تلاش سربازان، سرافراز و پیروز از میدان جنگ خارج شد.

فرمانده ناجا با تاكید بر اینكه اگر چه امروز تمام قدرت ها با محاصره سیاسی، اقتصادی و تهاجم فرهنگی تلاش می كنند انقلاب را در جای خود نگه دارند و استقلال ما را سلب كنند، اما مردم ایران همچنان با قدرت به راهشان ادامه خواهند داد.

مراسم اختتامیه دومین جشنواره سرباز جوان صبح امروز - سه شنبه - در سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در این مراسم 33 سرباز برگزیده معرفی شدند كه به هریك هدایایی به ارزش دو میلیون تومان اهدا شد.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی به همه سربازان حاضر در این مراسم به مناسبت دهه فجر و ولادت پیامبر اكرم (ص) 50 هزار تومان اهدا كرد.

اجتمام**9188/ 1379 ** 1569**





:: برچسب‌ها: پاییز , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: