طرح اعتباربخشی بیمارستان های دوستدار مادر از سال آینده اجرا می شود
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا ، 'سیدحسن امامی رضوی' روز سه شنبه در برنامه همایش تقدیر از بیمارستان های دوستدار كودك افزود: ارزشیابی، اعتباربخشی و حاكمیت بالینی از جمله برنامه های ساختاری و زیرساختاری وزارت بهداشت است و این برنامه ها برای بیمارستان های دوستدار مادر نیز اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد در زمینه اعتبار بخشی، نقش های عملكردی وزارت بهداشت به صورت جداگانه لحاظ شده است و به این منظور به بخش های زایمانی ، اعتبارهای جداگانه ای اختصاص خواهد یافت.

معاون وزیر بهداشت با تاكید بر لزوم هماهنگی در اجرای برنامه های وزارت بهداشت گفت: این هماهنگی ها در حوزه های بهداشت و درمان صورت گرفته و جلسات مشترك بین این دو معاونت برگزار شده است.

امامی رضوی اظهار داشت: چنانچه ایده های ما در زمینه بیمارستان های دوستدار كودك، تبدیل به برنامه ریزی نشود در آنصورت فقط به شعار بسنده كرده ایم.

وی افزود: باید با برنامه ریزی بر اساس سند چشم انداز توسعه تا سال 1404 ، به كشوری توسعه یافته در منطقه تبدیل شویم و برای رسیدن به این هدف باید موارد نقص را شناسایی و برطرف كنیم.

معاون وزیر بهداشت تاكید كرد با برنامه ریزی باید شیب تند كاهش مرگ و میر مادران باردار را ادامه دهیم.

امامی رضوی با بیان اینكه كاهش شاخص زایمان سزارین به عهده متخصصان زنان و زایمان است، گفت: چنانچه برای كاهش مرگ و میرمادران به اصلاح تعرفه ها یا فراهم شدن امكانات زایمان بی درد و ایمن برای مادران نیاز است، می توانیم تمام این موارد را انجام دهیم.

اجتمام**9105/9185**1572





:: برچسب‌ها: خورشید , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: