تمهیدات لازم برای خرید كالاهای اساسی شب عید اندیشیده شده است/برخورد با اخلال‌گران بازار
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،' مصطفی محمدنجار' عصر سه‌شنبه در پایان همایش استانداران سراسر كشور در جمع خبرنگاران افزود: با افرادی كه بخواهند در بحث بازار شب عید اختلالی ایجاد كنند، به طور قطع برخورد خواهد شد.

وی گفت: كالاهای مورد نیاز مردم به مقدار فراوان تامین شده تا در شب عید با مشكلی مواجه نشوند و در این رابطه جای نگرانی وجود ندارد.

وزیر كشور در ادامه به حضور وزیران كشاورزی و بازرگانی، رییس بانك مركزی و معاون وزیراقتصاد در همایش امروز استانداران اشاره كرد و گفت: در این جلسه درباره اطلاع‌رسانی مناسب از دستاوردهای دولت و افتتاح طرح ‌ها در ایام دهه فجر تاكید شد.

نجار همچنین درباره انتخابات میاندوره مجلس خبرگان رهبری نیز افزود:نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات سومین میاندوره ای چهارمین مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان به ما اعلام شده كه برابر قانون به استان‌های مربوطه اعلام می‌كنیم.

وی با اشاره به ادامه روند بررسی صلاحیت داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:افراد رد صلاحیت شده شكایات خود را به هیات‌های نظارت اعلام كرده اند كه برابر قانون تا 21 بهمن‌ماه به این شكایات رسیدگی می‌شود.

وزیر كشور اظهار داشت:افراد رد صلاحیت شده همچنین بار دیگر تا 24 بهمن، می‌توانند شكایات خود را به مراجع قانونی اعلام كنند.

محمد نجار ادامه داد: نتایج نهایی بررسی صلاحیت داوطلبان، دوم اسفندماه اعلام می‌شود و در مرحله بعد از آن تبلیغات داوطلبان را خواهیم داشت.

وی از همه داوطلبان خواست كه برابر قانون تبلیغات خود را در زمان مقرر انجام دهند تا شاهد حضور پرشور مردم در این انتخابات باشیم.

وزیر كشور گفت:به استانداران و فرمانداران سراسر كشور اعلام كرده ایم، در دهه مبارك فجر، بستری را فراهم كنند كه شاهد حضور حداكثری و دشمن شكن مردم در 12 اسفند باشیم.

نجار همچنین به بحث ایجاد 500هزار شغل برای فارغ‌التحصیلان بخش كشاورزی اشاره كرد و افزود:بخشی از طرح تهیه شده از سوی وزارت كشاورزی در این رابطه مربوط به استفاده مناسب از زمین، آب و خاك در كشور است.

وی افزود: با ارایه تسهیلات لازم به فارغ‌التحصیلان بخش كشاورزی در قالب تعاونی‌ها ضمن ایجاد اشتغال،در جهت افزایش تولیدات محصولات كشاورزی نیز تلاش می شود.

سیام *7378*1580





:: برچسب‌ها: کانادا , سفید , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: