جوانفكر : همه باید پاسدار انقلاب اسلامی و ارزشهای آن باشیم
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا ، 'علی اكبر جوانفكر ' روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر كه با حضور كاركنان خبرگزاری جمهوری اسلامی در ساختمان مركزی ایرنا برگزار شد، با تبریك فرارسیدن ایام الله دهه مبارك فجر و سالروز پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی گفت : حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی با درایت ، هوشیاری و شناسایی آسیب ها امكان پذیر است.

مدیر عامل ایرنا با اشاره به اینكه جوانان ایران اسلامی با جانفشانی در دوران انقلاب و دفاع مقدس با دشمن مبارزه و از انقلاب حراست كردند، ادامه داد : حفظ انقلاب از آسیب ها كار مهمی است كه گاهی احساس می شود این مهم سخت تر از ایستادن در برابر دشمن است.

وی با اشاره به ضرورت شناخت آنچه كه ممكن است به انقلاب آسیب بزند ، گفت : همه ما در برابر انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن و انتقال آن به نسل آینده مسئول هستیم و نباید اجازه داد آلودگی ها به انقلاب آسیب وارد كند.

سرپرست موسسه فرهنگی – مطبوعاتی ایران با نفی رفتارهایی كه با انقلاب هیچ نسبتی ندارد، تصریح كرد : اگر نسبت به مراقبت از انقلاب بی توجهی كنیم ، باید پاسخگو باشیم چرا كه همه ما برای مراقبت از انقلاب مسئول هستیم .

مدیرعامل ایرنا، انقلاب اسلامی را انقلابی اصیل و ادامه دار دانست و گفت : وقتی بر ادامه دار بودن انقلاب اسلامی تاكید می كنیم یعنی مبارزه با پلیدی ها و مقابله با هرگونه رفتار خلاف ارزش های اسلامی باید تداوم یابد .

جوانفكر با اشاره به تاثیرات شگرف انقلاب اسلامی در عرصه جهانی اظهار داشت : انقلاب اسلامی پیام عمیقی را به دنیا منتقل كرد و امروز بسیاری از جوامع چشم به این انقلاب دوخته اند.

مدیر عامل ایرنا در بخش دیگری از سخنانش با تبریك فرارسیدن ایام ولادت نبی مكرم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) ؛ دین مبین اسلام را تنها راه برون رفت از بن بست فكری و ایدئولوژیك دنیا دانست و گفت : در این مسیر ؛ انقلاب اسلامی در قبال جهانیان وظیفه سنگینی برعهده دارد.

وی، ایران اسلامی را الگویی برای معرفی اسلام واقعی به دنیا دانست و گفت : باید تلاش كنیم تا این الگو برای جهانیان پرجاذبه باشد .

مدیرعامل ایرنا افزود : اگر می خواهیم این الگو پرجاذبه باشد باید ایران را بسازیم و كشور در همه زمینه ها پیشرفت داشته باشد .

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون را یادآور شد و گفت : دولت منتخب ملت در سالهای اخیر گام های بلندی برای رشد و تعالی كشور برداشته است و ایران امروز در بسیاری از زمینه ها در منطقه مقام نخست را دارد و حتی شانه به شانه كشورهای پیشرفته دنیا حركت می كند.

سرپرست موسسه فرهنگی – مطبوعاتی ایران رسالت خطیر رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی را یادآور شد و تصریح كرد:وظیفه ما در برابر ملت هایی كه چشم به انقلاب اسلامی ایران دوخته اند ؛ نشان دادن این پیشرفت ها و حراست از آن است .

وی با تاكید بر تبعیت آگاهانه و براساس شناخت از حضرت امام خمینی (ره) و فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت : امام راحل و رهبری عزیز تبعیت كوركورانه نمی خواهند ، خیلی ها مدعی تبعیت از رهبری هستند ولی در مسیر دیگری حركت می كنند.

مدیرعامل ایرنا افزود : اگر تبعیت ما از رهبر معظم انقلاب آگاهانه و براساس شناخت باشد آنگاه نگاه و مسیری را كه ایشان مشخص می كنند ، به خوبی می شناسیم و در شناخت مسیر دچار اشتباه نمی شویم. .

اجتمام 9171 ** 1546





:: برچسب‌ها: واشنگتن , هنر , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: