آیت‌الله نوری همدانی:انقلاب اسلامی ایران الگوی تمام انقلابهای جهان است
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از مركز خبر حوزه قم، وی روز سه شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی و عده ای از دانشجویان دانشگاه بوشهر با تبریك ایام خجسته ربیع الاول و دهه فجر افزود: امروز تمام مستضعفان جهان چشم امید به انقلاب اسلامی دوخته اند.

وی در ادامه خطاب به مردم بحرین و یمن تاكید كرد: انقلاب اسلامی ایران به همین سادگی به دست نیامد، شهدای زیادی برای آن تقدیم شد،شما هم باید در راه آرمان خود ایستادگی كنید تا به مقصود نهایی دست پیدا كنید.

وی با حمایت قاطع از بیانات و مواضع رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: همان طور كه رهبری فرمودند ما هیچگاه دست از حمایت از مخالفان رژیم صهیونیستی نخواهیم كشید.

وی با بیان اینكه انقلاب اسلامی نعمت بسیار بزرگی است، خاطرنشان كرد: در زمان حاضر چه نعمت بزرگی بالاتر از نعمت انقلاب اسلامی وجود دارد، انقلابی كه یكی از موهبتهای ویژه الهی برای مردم ایران بود.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به حكومت سلاطین بر ملتهای مستضعف گفت: حكومتهایی كه در دوران مختلف بر ملتهای مستضف حكمرانی می‌كردند، بجای خدمت، به ثروت اندوزی مشغول بودند.

وی افزود: كسانی كه در راس حكومتها قرار می‌گیرند، نباید خود را از مردم بالاتر بدانند بلكه باید همپای مردم زندگی كنند، در حالیكه سلاطین گذشته از دین بعنوان ابزاری برای سلطه جویی خود استفاده می‌كردند.

/7404/ 550/





:: برچسب‌ها: دریاچه , باغ وحش , نور ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: