انتخاب اصلح نباید در سایه حضور حداكثری مورد غفلت قرار گیرد
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'یعقوب دیلمقانی' در همایشی با حضور هیات های مذهبی و مداحان خوزستان در اهواز افزود: انتخاب نماینده اصلح از منویات رهبر معظم انقلاب بوده و توجه به این مهم منتهی به تشكیل مجلسی قوی و منسجم خواهد شد.

وی در ادامه از تشكل های مذهبی خواست تا افراد اصلح، انقلابی و ولایی را كه دارای عدالت و پایبندی به مبانی دینی و ملتزم به حفظ ظواهر و شئونات اسلامی باشد، شناسایی نموده و مورد حمایت قرار دهند.

حجت الاسلام دیلمقانی شرایط كنونی كشور و جهان را بسیار حساس توصیف كرد و با اشاره به فشارهای اخیر مستكبران و اعمال تحریم های متعدد اظهار داشت: آن ها به دروغ مسایلی نظیر موضوع هسته ای را مطرح می نمایند, اما در واقع از تاثیرپذیری انقلاب بر موج بیداری اسلامی بیمناك هستند.

مدیركل تشكل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان كرد: مستكبران و در راس آن ها آمریكای جنایتكار به دنبال كنترل بحرانی هستند كه موج بیداری برای آن ها ایجاد نموده و نمی خواهند انقلاب ما الگوی ملت ها شود.

وی با ساده لوحانه و بی ثمر دانستن چنین استنباط و تلاش هایی از سوی استكبار جهانی گفت: روند تاریخ كشورهای اسلامی به زودی تغییر خواهد كرد و به تعبیر مقام معظم رهبری، جریان بیداری اسلامی خاموشی نخواهد داشت.

حجت الاسلام دیلمقانی ابراز امیدواری كرد كه با حضور گسترده ملت ایران در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح، حماسه دیگری خلق شده و نفس های انقلاب قوت بیشتری به خود بگیرد.

مدیركل تشكل های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از فعالان عرصه های فرهنگی مذهبی خواست تا به تبیین ویژگی های انقلاب و معرفی وجوه شخصیتی رهبر معظم انقلاب بپردازند.

وی گفت: امروز حتی دشمنان قسم خورده انقلاب به توان و تدبیر خاص معظم له در رهبری انقلاب اعتراف دارند و می دانند كه هر فتنه ای ایجاد نمایند، با محوریت معظم له نابود می شود.

حجت الاسلام دیلمقانی با تاكید بر لزوم تبعیت محض از فرامین رهبری خاطر نشان كرد: لحظه ای غفلت از پایبندی به مقام عظمای ولایت جایز نیست و تبعات انحرافی از معیارهای انقلاب را در پی خواهد داشت.

642/320





:: برچسب‌ها: چشم انداز , حزب , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: