اسپانیا بیشترین زیان را از ادامه تحریم ها علیه ایران می بیند
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش گروه سیاسی ایرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس شورای اسلامی، 'پدرو بی ینا' روز سه شنبه در دیدار با رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: ‌اسپانیا جزو كشورهایی نیست كه به تحریم ها علیه ایران دامن بزند.

وی اظهار امیدواری كرد كه مشكلات میان ایران و اتحادیه اروپایی در چهارچوب دیپلماسی و گفت و گو حل شود.

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت ها و فرصت های فراوان دو كشور برای توسعه و گسترش همكاری های دو جانبه ابراز امیدواری كرد: با مساعی مشترك روند توسعه و تحكیم روابط و كشور در عرصه های گوناگون از شتاب بیشتری برخوردار شود.

بروجردی با بیان اینكه تحریم های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران تاكنون هیچگونه دستاورد مثبتی برای كشورهای تحریم كننده نداشته است ،‌افزود: ‌تصمیمات اتحادیه اروپا علیه ایران متناسب با واقعیت های جمهوری اسلامی نیست به همین خاطر خوداین كشورها بیشترین زیان را از این تحریم ها دیده اند.

وی اظهار داشت : جمهوری اسلامی بر اساس منافع خود تصمیمات لازم را در مورد اعمال تحریمات نفتی كشورمان علیه كشورهای اروپایی بر اساس منافع ملی خود اتخاذ می كند و البته با توجه به عملكرد كشورها سیاستهای خود را نسبت به آنها تنظیم خواهد كرد.

سیام**1663 1418





:: برچسب‌ها: انگلستان , سفر , دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: