نیروی هوایی پیشقراول پیوستن به صفوف مردم در دوران انقلاب اسلامی بود
نوشته شده توسط : gogos

امیرسرتیپ عزیز نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا افزود: حركت كاركنان نیروی هوایی ارتش در دوران انقلاب و پیوستن آنها به صفوف مردم ایران به واقع كمر رژیم منحوس پهلوی را شكست و زمینه سقوط دیكتاتوری شاه را فراهم كرد.

نصیرزاده با اشاره به برگزاری مراسم صبحگاه مشترك یگانهای نمونه نیروی هوایی در پایگاه آموزشهای هوایی شهید خضرایی خاطرنشان كرد: این پایگاه هوایی مهد حركت انقلابی كاركنان متعهد نیروی هوایی ارتش در دوران انقلاب بود.

وی افزود: به همین مناسبت در ایام الله دهه فجر هر سال همگام با سایر نیروهای مسلح ، مراسمی را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی بویژه آن گروه از شهدایی كه در پیروزی انفلاب اسلامی نقش داشتند در این پایگاه برگزار می كنیم.

وی ادامه داد: امروز نیروی هوایی ارتش به دلیل این كه یك نیروی پیشقراول در پیوستن به صفوف مردم و در كنار آنها بود از جایگاه والایی در نزد ملت ایران برخوردار است.

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز نیروی هوایی مراسم مختلفی از جمله برگزاری مراسم محفل انس با قرآن در ستاد نیروی هوایی، همایش بزرگ دوچرخه سواری از ستاد نیروی هوایی تا مرقد مطهر امام راحل(ره)، تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی(ره) در مدرسه علوی تهران و مراسم نثار گل در حرم مطهر امام برگزار كرد.

سیام**1478 1418





:: برچسب‌ها: توکیو ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: